۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اینفانتینو; اتهام دست داشتنم در پرونده پاناما شرم‌آورم است!
کد خبر: ۱۶۴۳۱۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اینفانتینو; اتهام دست داشتنم در پرونده پاناما شرم‌آورم است!

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دست داشتن خود در پرونده فساد پاناما را شرم‌آور توصیف کرد.

اینفانتینو; اتهام دست داشتنم در پرونده پاناما شرم‌آورم است!

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در جدیدترین مصاحبه خود درباره اتهامات برخی مبنی بر دست داشتن او در فساد و فرار مالیاتی عظیم در پرونده پاناما اظهار داشت که تمام این اتهامات شرم‌‎آور است.

پیش از این یک روزنامه مشهور آلمانی اسنادی را مرتبط به فساد عظیم پاناما افشا کرد که در این پرونده عظیم پولشویی، نام شخصیت‌های سرشناس سیاسی و ورزشی مطرح شدند که یکی از آنها جانی اینفانتینو رئیس جدید فیفا بود.

در این راستا رئیس جوان فیفا در مصاحبه اختصاصی با روزنامه کیکر آلمان اظهار داشت: قرارداد پخش تلویزیونی که من به عنوان مدیر قانونی یوفا امضا کرده بودم هیچ مشکلی ندارد و شبه‌ای بر آن وارد نیست و این اتهامات شرم‌آور است.

وی افزود: از تحقیقاتی که دادستانی سوئیس علیه من انجام می‌دهد، هیچ ترسی ندارم و کاملا آرام هستم زیرا می‌دانم که هیچ شبه‌ای در قراردادم وجود ندارد.

اسناد فاش شده فساد عظیم پاناما از دست داشتن رئیس جدید فیفا در قرارداد پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان اروپا خبر می‌داد. او زمانی که به عنوان دبیر یوفا فعالیت می‌کرد با شرکتی قرارداد پخش زنده تلویزیونی امضا کرده بود که صاحب آن شرکت، دو بردار آرژانتینی هستند که نام آنها در لیست متهمان ردیف اول این پول‌شویی عظیم قرار دارد.

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان