۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رضائیان;بازیکنان پرسپولیس اراده قهرمانی دارند/ نتایج راه آهن و سیاه جامگان از دربی مهم‌تر است
کد خبر: ۱۶۴۱۱۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رضائیان;بازیکنان پرسپولیس اراده قهرمانی دارند/ نتایج راه آهن و سیاه جامگان از دربی مهم‌تر است

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: منظورمان از اراده برای قهرمانی پرسپولیس اراده و انگیزه زیاد این بازیکنان بود.

رضائیان;بازیکنان پرسپولیس اراده قهرمانی دارند/ نتایج راه آهن و سیاه جامگان از دربی مهم‌تر است

رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد شکایت به وزیر ورزش گفت: تصمیم گرفتیم که دعوتنامه‌ای برای وزیر ورزش بفرستیم تا  ایشان به شهر انزلی که شهر عاشقان و هواداران ورزش است بیایند و با مسائل و مشکلات ما از نزدیک بیشتر آشنا شوند ما تا پایان فصل دو بازی خانگی داریم سایپا و صبا و از وزیر ورزش دعوت می‌کنیم که در یکی از این دو  مسابقه ما حضور داشته باشند تا هم بازی را ببینند و هم امکانات و مشکلاتمان را به ایشان بگوییم.

وی درمورد اینکه فکر می‌کند وزیر ورزش دعوت باشگاه ملوان را قبول کند، گفت: این دیگر بستگی به ایشان دارد ما دعوت خودمان را انجام می‌دهیم و امیدواریم که ایشان به انزلی تشریف بیاورند و در صورتی که وزیر ورزش به انزلی ‌آمد گلایه‌های خود را هم به طور حضوری مطرح می‌کنیم. گلایه‌هایمان فقط مربوط به سه امتیاز و یک برد و یک باخت نیست بلکه می‌خواهیم به این باشگاه قدیمی و ریشه‌دار توجه شود و به مشکلات مالی و اسپانسرینگ باشگاه ملوان توجه کنند. زیرا وقتی پیش آدم بزرگی می‌رویم باید درخواست بزرگی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: انزلی فقط فوتبال ندارد، رشته‌های دیگر هم در انزلی پتانسیل بالایی دارند رشته‌هایی مثل قایقرانی، بوکس و تکواندو.

رضائیان درمورد اینکه مشکل اصلی داوری بازی با پرسپولیس چه بود که این باشگاه اعتراض شدیدی کرد، گفت: داور این مسابقه در همه صحنه‌ها حضور داشت و قضاوت خوبی را انجام داد اما تنها اشتباه او اخراج نکردن کمال کامیابی‌نیا بود ضربه‌ای که کامیابی‌نیا به صورت مازیار زارع زد باعث شکستگی گونه او شد بنابراین ضربه‌ای که او زد ضربه خشن و شدیدی بود. داور فقط در این مورد اشتباه داشت.

مدیرعامل ملوان همچنین با اشاره به صحبت درمورد اراده‌ای که خواهان قهرمانی پرسپولیس است، گفت: هنوز هم می‌گوییم اراده‌ای وجود دارد تا پرسپولیس قهرمان شود اما این اراده در بین خود بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی پرسپولیس است و اراده قابل تقدیر هم هست نمی‌خواهیم بگوییم که اراده‌ای خارج از مستطیل سبز وجود داشته بلکه این اراده در خود بازیکنان پرسپولیس دیده می‌شود.

رضائیان درمورد اینکه با توجه به تعریفی که از پرسپولیس کرد فکر می‌کنید کدام تیم برنده دربی می‌شود گفت: واقعیت آن است که برای باشگاه ملوان و شخص من دربی پایتخت اهمیت زیادی ندارد در حال حاضر دربی حساس ما نتایج سیاه‌جامگان و راه‌آهن هستند زمانی برای من دربی و نتایجش مهم بود اما در حال حاضر اینگونه نیست و نتایج سیاه‌جامگان و راه‌آهن برای ما از دربی مهم‌تر است.

رضائیان تصریح کرد: دربی‌های تهران در حال حاضر ویژگی‌های خوبی پیدا کرده است اول اینکه داوران ایرانی در آن سوت می‌زنند، ما اگرچه با داور خارجی چالش داریم اما این چالش داخلی است و خوشحالیم که داوران ایرانی دربی را سوت می‌زنند. دوم اینکه نتایج دربی‌ها دیگر مثل چند سال گذشته فقط مساوی نیست و دربی‌ها فقط برنده و بازنده دارد و شرایط هیجان‌انگیزی بر این مسابقات حاکم است و سوم هم فارغ از چند ترقه‌ای که تماشاگران پرتاب می‌کنند رفتار تماشاگران هم بسیار خوب شده امیدوارم دربی تهران مثل دربی‌های اروپایی زیبا و تماشاگر پسند از آب دربیایند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان