۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین گروسی; تا سوت آغاز دربی زده نشود شرایط دو تیم مشخص نمی‌شود
کد خبر: ۱۶۴۰۷۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گروسی; تا سوت آغاز دربی زده نشود شرایط دو تیم مشخص نمی‌شود

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: تا زمانی که سوت آغاز بازی زده نشود شرایط دو تیم مشخص نمی‌شود و پس از آن است که می‌توان درباره وضعیت استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

گروسی; تا سوت آغاز دربی زده نشود شرایط دو تیم مشخص نمی‌شود

محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص دربی 82 استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: همیشه بازی این دو تیم با سایر مسابقات متفاوت است و شرایط خاص خودش را دارد. این بازی ربطی به بازی‌های گذشته دو تیم ندارد و هر تیمی که شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشد می‌تواند موفق باشد. زمانی که سوت شروع بازی زده می‌شود تیمی که شرایط روحی بهتری دارد می‌تواند عملکرد بهتری هم داشته باشد.

وی در مورد اینکه به نظرش هم اکنون چه تیمی شرایط بهتری دارد، گفت: شاید با توجه به نتایج اخیر بتوان گفت پرسپولیس شرایط بهتری دارد اما همانطور که گفتم تا بازی شروع نشود نمی‌توان در این باره صحبت کرد. به خاطر همین حساسیت هم در 82 دربی گذشته تنها شاهد 5-6 بازی جذاب بودیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد نبود کمال کامیابی‌نیا خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس کامیابی‌نیا را ندارد استقلال هم روزبه چشمی را ندارد. به نظرم در بازی دربی هر تیمی که میانه میدان را در دست داشته باشد می‌تواند موفق ظاهر شود. امید ابراهیمی در استقلال به خوبی می‌تواند بازیکنان را ساپورت کند و میانه میدان را در دست بگیرد.

گروسی در مورد اینکه آیا معتقد است هر تیمی در دربی برنده شد، قهرمان لیگ می‌شود، گفت: اینگونه نیست چرا که استقلال خوزستان با آرامش بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد. البته معتقدم اگر استقلال برنده دربی باشد شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: به نظرم دربی مساوی می‌شود هر چند دوست دارم استقلال پیروز میدان باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان