۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۶۳۹۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۱۱:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی با هدف ترویج و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی برگزار می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص برگزاری جشنواره جوان خوارزمی اظهار کرد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان و هنرجویان دوره دوم متوسطه مدارس دولتی و غیردولتی، روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور استان برگزار می‌شود.
وی افزود: هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی به منظور فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای حضور گسترده دانش‌آموزان و هنرجویان در عرصه‌های پژوهش، نوآوری، ابتکار و اختراع در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: ترویج و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین دانش‌آموزان از جمله اهداف برگزاری جشنواره جوان خوارزمی می‌باشد.
قاسمی تصریح کرد: دانش‌آموزان و هنرجویانی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که حداقل تا پایان خرداد 1395 دانش‌آموز مدارس استان باشند، دانش‌آموزان و هنرجویان بالاتر از 24 سال و متولدین دوم مهر 1370 و قبل از آن و نیز داوطلبان آزاد مجاز به شرکت در این جشنواره نیستند.
قاسمی در ادامه گفت: کلیه شرکت کنندگان باید برای ثبت نام در هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kharazmi.medu.ir مراجعه نمایند و ثبت نام اولیه را انجام دهند.
این مسئول تأکید کرد: زمان ارسال طرح‌های منتخب از مناطق به دبیرخانه جشنواره جوان استان تا 23 اردیبهشت ماه 95 می‌باشد.
گفتنی است بالغ بر 40 هزار و 259 دانش‌آموز در مدارس دوره دوم متوسطه استان تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان