۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نمایشگاه استانی معرفی مشاغل برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۶۳۹۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی قزوین:

نمایشگاه استانی معرفی مشاغل برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نمایشگاه متمرکز استانی معرفی مشاغل به عنوان یکی از راهکارهای شناسایی رشته‌ها و مشاغل برای تسهيل فرآيند هدايت تحصيلي دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

نمایشگاه استانی معرفی مشاغل برگزار می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در ابتدای جلسه بر ضرورت و اهمیت برپایی نمایشگاه متمرکز استانی معرفی مشاغل به عنوان یکی از راهکارهای شناسایی رشته‌ها و مشاغل برای تسهيل فرآيند هدايت تحصيلي دانش آموزان تاکید نمود.

وی افزود: برای اجرای با کیفیت نمایشگاه متمرکز استانی معرفی مشاغل، تشکیل کارگروه های برگزاری نمایشگاه و تفویض اختیار و تقسیم وظایف به آموزش و پرورش ناحیه 1و 2 قزوین از موارد قابل توجه می باشد.

سعید پاینبرد معاون آموزش متوسطه استان طی سخنانی با توجه به آیین نامه و دستورالعمل هدايت تحصيلي و مصوبه کمیته استانی هدایت تحصیلی در جلسه گذشته، اهمیت و ضرورت برگزاری نمایشگاه متمرکزاستانی معرفی مشاغل را با دقت عمل و برنامه ریزی اجرای همزمان برنامه ایستگاه علوم را تاکید کرد.

سید یدالله حسینی رئیس اداره مشاوره دوره های تحصیلی استان نیز گزارشی از روند اجرای نمایشگاه در سال گذشته و ضرورت توجه و تدارک شرایط و زمینه های اجرایی ارائه نمود.

در ادامه سایر اعضای حاضر در جلسه پیرامون اجرای مطلوب نمایشگاه متمرکز استانی معرفی مشاغل تبادل نظر نموده و پیشنهاد و راهکارهای خود را ارائه کردند.

گفتنی است نمایشگاه متمرکز استانی معرفی مشاغل از 13 لغایت 15 اردیبهشت ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان