۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طرح مکمل یاری ویتامین D در تمام دبیرستان های پسرانه اجرا می شود
کد خبر: ۱۶۳۹۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

طرح مکمل یاری ویتامین D در تمام دبیرستان های پسرانه اجرا می شود

رئیس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: پرل ویتامین D سال گذشته در تمام دبیرستان های دخترانه و برخی دبیرستان های پسرانه توزیع شده است.

طرح مکمل یاری ویتامین D در تمام دبیرستان های پسرانه اجرا می شود
زهرا عبداللهی رئیس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان توضیحی در خصوص اجرای طرح مکمل یاری ویتامین D در دبیرستان های کشور ارائه داد: طرح مکمل یاری ویتامین D در دبیرستان ها از سال گذشته اجرا شده و پرل ویتامین D در تمام دبیرستانهای دخترانه توزیع شده است.

وی افزود: سال گذشته این طرح در برخی دبیرستان های پسرانه اجرا شد و هیچ گزارشی مبنی بر عدم توزیع این مکمل ها در تمام دبیرستان های دخترانه به دست وزارت بهداشت نرسیده و تمام اعتبارات لازم برای این اقدام از سوی وزارت بهداشت تامین شده است. 

رئیس دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت خبر داد: امسال برنامه داریم تا این طرح را علاوه بر استمرار توزیع در دبیرستانهای دخترانه، در تمام دبیرستان های پسرانه نیز اجرا کنیم. اگر کوتاهی در این طرح دیده شود مربوط به مسئولیت های اعتباری است.

عبداللهی روند تخصیص اعتبارات را اینگونه بیان کرد: اعتبارات لازم برای طرح مکمل یاری ویتامین D از طریق وزارت بهداشت تامین می شود و به دانشگاه ها داده شده تا مسئولیت توزیع این پرل ها در بین مدارس را بر عهده بگیرند، تاکنون تمامی اعتبارات تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان