۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برجام یعنی تبادل آفتاب با آفتابه/ دولت افتضاح خود را در برجام به حضرت زهرا منتسب نکند
کد خبر: ۱۶۳۹۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

پدر شهید احمدی روشن:

برجام یعنی تبادل آفتاب با آفتابه/ دولت افتضاح خود را در برجام به حضرت زهرا منتسب نکند

پدر شهید احمدی روشن با ابراز تاسف از اقدامات دولت در حوزه هسته ای و سیاست خارجی گفت: دست آوردهای هسته ای را دو دستی تقدیم دشمن کردید و بعد اسم حضرت زهرا را روی آن می گذارید.

برجام یعنی تبادل آفتاب با آفتابه/ دولت افتضاح خود را در برجام به حضرت زهرا منتسب نکند
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ؛ پدر شهید احمدی روشن با حضور در مراسم جشن روز ملی فناوری هسته ای در دانشگاه ارومیه گفت: اعتقاد ما این است که اگر یک شهید به اسم مصطفی تقدیم میهن اسلامی کردیم، خداوند به ما تفضل کرد و میلیون ها مصطفی در کشور که شماها باشید عنایت فرمود.

رحیم احمدی روشن مساله هسته ای کنونی کشور را به شیر بی یال و دم تشبیه کرد و اظهار داشت: آقایان به ظاهر در تلویزیون می آیند و چیزهایی می گویند که مثلا صنعت هسته ای ما به رسمیت شناخته شده است اما واقعیت غیر از این است.

پدر شهید پیرامون سابقه مذاکرات در سال های قبل گفت: ما در سال های 82 تا 84 با این شیطان بزرگ یکسری مذاکراتی را در کاخ سعدآباد داشتیم و قرار بود اورانیم 3.5 درصد از آنها بگیریم، ما در قالب قرداد سعدآباد از آمریکایی ها تعهد گرفتیم تا در قبال آن تاسیسات هسته ای را مهر و موم کنیم.
وی با اشاره به خاطره ای از شهید مصطفی احمدی روشن گفت: یک روزی مصطفی پیش من آمد گفت که بودن و نبودن ما آنجا دیگر دلیلی ندارد و من احساس می کنم پولی که می گیرم درست نیست.

احمدی روشن در مورد اتفاقات سال 84 اضافه کرد: با تمام شدن عمر نحس دولت اصلاحات، مقام معظم رهبری دستور دادند هرکسی که باعث مهر و موم شدن تاسیسات هسته ای نطنز شده است باید خودش این خسارت را جبران کند.
پدر شهید روشن با تبیین فضای جدید ایجاد شده بعد از شکست پلمپ ها اظهار داشت: شهید با کمک یک اکیپ چند نفره از دوستان کار غنی سازی را شروع کردند که در نهایت توانستند آن کارهای بزرگ را انجام دهند و غنی سازی را تا 20 درصد را به ثمر برسانند.
وی در رابطه با نظر شهید پیرامون لزوم غنی سازی 20 درصد عنوان کرد: این 20 درصد باعث می شود دست ما در مقابل دشمنی که می خواهد انقلاب را به بیراهه بکشد باز باشد و دشمن در مقابل ما سر فرود آورد.
مهمان مراسم جشن هسته ای دانشگاه ارومیه با اشاره به تحقق این پیش بینی توسط شهید روشن در اول دولت کنونی گفت: متاسفانه دولت مردان هول شدند و وهم کردند که هرچه در پای دشمن بریزیم دشمن جواب خواهد داد و شما دیدید که دشمن قابل اعتماد نیست.
رحیم احمدی روشن ادامه داد: وقتی می بینیم دشمنی را که ملت ایران با تقدیم هزاران شهید از این کشور بیرون انداخته است، عده ای می خواهند تطهیر کنند و به کشور برگردانند برای ما سنگین است.
وی با اشاره به اکسید کردن تمام اورانیم 20 درصد غنی شده در طی چند مرحله عنوان کرد: همه این اتفاقات قبل از قرداد ننگین ژنو رخ داده بود و به محض نوشتن این قراداد ننگین همه بچه های فعال در صنعت هسته ای را بیرون کردند.
پدر روشن در این رابطه افزود: آقای عراقچی و آقای فلانی می آیند در تلویزیون و می گویند که این حرف ها دروغ است و یعنی پدر مصطفی احمدی روشن دروغ می گوید.
وی ادامه داد: آقایان چند شب پیش در تلویزیون سعی کردند  در حالی که تخصص ایشان حفاظت و حراست از دانشمندان بوده است و انگار که مردم این چیزها نمی فهمند.
رحیم احمدی روشن با تاکید بر عدم رعایت شروط رهبری پیرامون مسئله برجام گفت: آقایان تلاش 11 ساله ای که بیش از 9 تن اورانیوم بود را یک شبه تقدیم روسیه کردند و اسمش را آفتاب تابان گذاشتند.
این میهمان مراسم انجمن اسلامی دانشگاه ارومیه با ابراز تاسف از اینکه آقایان افتضاح خود را اینطور رسانه ای می کنند که با مدد امام زمان و حضرت زهرا این ها را به دست آورده ایم اظهار داشت: دست آوردهای هسته ای را دوستی تقدیم دشمن کردید و بعد اسم حضرت زهرا را روی آن می گذارید!؟
وی در ادامه افزود: این اسمش تبادل آفتاب با آفتابه است که دولت به آن افتخار می کند.
احمدی روشن تصریح کرد: نباید گول حرف بعضی ها را خورد که فکر می کنند عقل ملت ایران به این چیزها نمی رسد.
پدر شهید روشن با اشاره به خون بودن دلش از دست دولت کنونی گفت: شما دیدید قلب راکتور اراک را کندند و به جایش سیمان ریختدند و این کار را درست در ایام شهادت مصطفی انجام دادند و اگر شما به جای من بودید چه فکر می کردید.
احمدی روشن با اشاره به این اقدام دولت افزود: واقعیت این است که دولت با این کارش خیانت کرده است و خیانت شاخ و دم ندارد و در آینده معلوم می شود که ابعاد این خیانت چقدر بوده است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان