۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اختصاص ۴۰۰ میلیون یورو برای انتقال آب خلیج‌فارس به یزد
کد خبر: ۱۶۳۷۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اختصاص ۴۰۰ میلیون یورو برای انتقال آب خلیج‌فارس به یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به اختصاص بیشترین اعتبار در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان یزد گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان یزد ۴۰۰ میلیون یورو برای انتقال آب از خلیج‌فارس به یزد اختصاص یافت.

اختصاص ۴۰۰ میلیون یورو برای انتقال آب خلیج‌فارس به یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به اختصاص بیشترین اعتبار در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان یزد گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان یزد 400 میلیون یورو برای انتقال آب از خلیج‌فارس به یزد اختصاص یافت.

«حمیدرضا نصیری‌زاده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) - منطقه یزد،‌ با اشاره به اختصاص بیشترین اعتبار سفرهای استانی رئیس‌جمهور به استان، خاطرنشان کرد: علاوه‌بر اعتبار 970 میلیارد تومانی، 400 میلیون یورو برای انتقال آب خلیج‌فارس به یزد از منابع صندوق توسعه به یزد اختصاص یافت.

وی اطلاع‌رسانی مصوبات سفر رئیس‌جمهور پس از ابلاغ را از برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد دانست و خاطرنشان کرد: اعتبارات مصوب در سفر رئیس‌جمهور به استان یزد در قالب 44 طرح و 15 فصل در نظر گرفته‌شده و اختصاص آن‌ها کامل خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در خصوص واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام دولتی به بخش غیردولتی،‌ اظهار کرد: هم‌اکنون بالغ‌ بر 100 طرح توسط 12 دستگاه اجرایی به‌منظور واگذاری در سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان درج ‌شده و در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

وی برگزاری 12 جلسه تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و دو مرحله تبادل نظر در جلسات شورای برنامه‌ریزی استان را از اقدامات انجام شده در خصوص واگذاری طرح‌های نیمه‌ تمام دولتی به بخش غیردولتی در یزد دانست و گفت: با همکاری دستگاه‌ها و اجرایی شدن این ماده‌قانونی 27 الحاق، حجم طرح‌های نیمه ‌تمام استان کاهش خواهد یافت.

نصیری‌زاده یادآور شد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد 27 طرح، آبفا 21 طرح، آبفار 20 طرح، آموزش ‌و پرورش 13 طرح، تعاون، کار و رفاه اجتماعی 11 طرح، شهرداری یزد پنج طرح و حفاظت محیط‌زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی، منابع طبیعی، میراث‌فرهنگی، شهرداری عقدا و خضرآباد هم هر کدام یک طرح نیمه تمام در سطح استان دارند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان