۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حمل و نقل از ارکان مهم تحقق «اقتصاد مقاومتی»
کد خبر: ۱۶۳۴۹۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حمل و نقل از ارکان مهم تحقق «اقتصاد مقاومتی»

معاون هماهنگی امور عمرانی البرز گفت: نامگذاری سال ۹۵ با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرده است و تلاش و همتی مضاعف و جهادی را گوشزد می‌کند.

حمل و نقل از ارکان مهم تحقق «اقتصاد مقاومتی»

معاون هماهنگی امور عمرانی البرز گفت: نامگذاری سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرده است و تلاش و همتی مضاعف و جهادی را گوشزد می‌کند.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه البرز، «هیربد معصومی» در مراسم معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز که پیش از ظهر امروز(یکشنبه 22 فروردین‌ماه) برگزار شد، گفت: نامگذاری سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرده است و تلاش و همتی مضاعف و جهادی را گوشزد می‌کند.

وی افزود: حمل و نقل می‌تواند در این راه یکی از ارکان مهم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

معصومی با اشاره به ثبت 29 میلیون تردد در استان البرز ادامه داد: استان البرز جزو استان‌های کوچک کشور به شمار می‌رود اما به‌لحاظ موقعیت اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با انتقاد از تغییرات مدیریتی زیاد در البرز خاطرنشان کرد: تغییرات مدیریتی زیاد از ابتدای تأسیس البرز تاکنون خسارت‌های زیادی به استان وارد کرده است، اما در هر حال تلاش مدیران کنونی در ارتقای جایگاه البرز ستودنی است.

معصومی با تشکر از خدمات مهندس «باقری» مدیرکل پیشین حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: این اداره‌کل همواره یکی از ادارات موفق استان بوده است.

به گزارش صبح قزوین ، در این مراسم که با حضور معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل کشور برگزار شد، «سید یعقوب میرکتولی» به‌عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز معرفی و از خدمات مهندس باقری تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان