۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف باندسرقت به عنف با ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه
کد خبر: ۱۶۳۴۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۲ ساعت: ۲۳:۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

کشف باندسرقت به عنف با ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه

فرمانده انتظامی قزوین از انهدام باند سرقت به عنف خبر داد و افزود: ارزش اموال سرقت شده توسط این باند حدود ۱۰ میلیارد ریال است.

کشف باندسرقت به عنف با ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه
سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین ، ابراز کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت از تصفيه خانه‌ها و کارگاه‌های خصوصی در سطح شهر قزوين، موضوع به صورت ويژه در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي استان قزوين قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات تخصصي و اطلاعاتي و پس از بررسي دقيق سرقت ها با استفاده از سرنخ هاي به‌جامانده، 5 نفر از سارقان شناسايي و با هماهنگي قضايي طی يک عمليات غافلگيرانه و ضربتي در مخفی‌گاهی در يکي از استان هاي همجوار دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي استان تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامي استان قزوين اعلام کرد: در بازجويي‌هاي فني پليس، سارقان که داراي سابقه کيفري نيز بودند به 11 فقره سرقت از تصفيه‌خانه‌ها و کارگاه‌هاي خصوصي در سطح شهر قزوين و استان‌هاي تهران و البرز اعتراف کردند و 3 خودرو سارقان از قبيل سواري سمند ، پژو 405 و يک دستگاه کاميون بادسان، توقيف شد.
سردار محمودي با اشاره به اينکه ارزش تقريبي اموال به سرقت رفته 10 ميليارد ريال مي‌باشد، گفت: این سارقان که در خريد و فروش ضايعات فعالیت داشتند، اموال سرقتی را که اغلب شامل سيم وکابل برق بود، در يک کارگاه ضايعاتي در استان تهران ذوب و به فروش می‌رساندند.
وي در پايان اعلام کرد: سارقان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان