۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری آزمون طلاب حوزه های علمیه
کد خبر: ۱۶۳۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۲ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین خبر داد:

برگزاری آزمون طلاب حوزه های علمیه

معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین از برگزاری آزمون حوزه های علمیه در جمعه هفته جاری در استان خبرداد.

برگزاری آزمون طلاب حوزه های علمیه

  به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام رسول نوروزی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین از برگزاری آزمون حوزه های علمیه  روز جمعه هفته جاری در استان خبر داد.

وی گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی حوزه های علمیه استان قزوین با 300 نفر متقاضی در مقاطع سیکل، دیپلم وبالاتر، در پنج مدرسه مولاوردیخان، التفاتیه، امام صادق (ع)، مدرسه شیخ الاسلام و مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در این آزمون میان متقاضیان حدود 150 نفر برای مدارس علمیه فوق الذکر پذیرفته می‌شوند که علاوه بر آزمون کتبی باید در مصاحبه علمی نیز شرکت نمایند.

وی در ادامه افزود: افرادی که درآزمون کتبی پذیرفته می شوند از آنها برای مصاحبه دعوت می شود و برای این افراد یک دوره 45 روزه با عنوان تثبیت و اختبار برگزار میگردد وافرادی که در دوره تثبیت و اختبار نیز قبول شوند رسما دارای کد طلبگی بوده و طلبه رسمی میشوند.

حجت الاسلام نوروزی در باره نتایج آزمون بیان داشت: اسامی پذیرفته شدگان در خرداد ماه سال جاری از طریق سایت پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه قزوین ومعاونت آموزش این مرکز به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

در حال حاضر 750 نفر طلبه در5 مدرسه حوزه علمیه استان مشغول به تحصیل هستند.

یادآوری می شود آزمون طلاب حوزه های علمیه روز جمعه  27 فروردین، راس ساعت 8 صبح در شبستان امیر المومنین (ع) مسجد النبی قزوین و با حضور مدیریت حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/1404

منبع: روابط عمومی حوزه علیمه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان