۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وابستگی به دشمن زمینه ذلت‌پذیری ما را فراهم می‌کند/ نباید دست ما پیش بیگانگان دراز باشد
کد خبر: ۱۶۳۴۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۲ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

وابستگی به دشمن زمینه ذلت‌پذیری ما را فراهم می‌کند/ نباید دست ما پیش بیگانگان دراز باشد

فرماندار قزوین با بیان اینکه وابستگی به بیگانگان زمینه ذلت پذیری ما را فراهم می‌کند، ابراز کرد: ایران اسلامی دارای منابع انسانی و طبیعی بسیار زیادی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وابستگی به دشمن زمینه ذلت‌پذیری ما را فراهم می‌کند/ نباید دست ما پیش بیگانگان دراز باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، جلسه شورای اداری شهرستان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) با موضوع تشریح سیاست‌های کلی و اقدامات اجرایی اقتصاد مقاومتی با حضور فرماندار قزوین و مدیران سازمان‌های مختلف در دفتر فرمانداری قزوین برگزار شد.
سید علی موسوی موینی، فرماندار قزوین در این نشست با اشاره به افزایش جذب گردشگر در ایام نوروز امسال اظهار کرد: استان قزوین ظرفیت بسیار بالایی در جذب گردشگر دارد و با وجود بناهای تاریخی و باستانی در استان ما باید جزء سه استان اول کشور در زمینه جذب گردشگر باشیم.
وی در ادامه افزود: متاسفانه زیرساخت‌های گردشگری به صورت مناسب در استان توسعه نیافته است و به جز سعدالسلطنه و دولتخانه صفوی بقیه آثار تاریخی قزوین برای معرفی به گردشگران داخلی و خارجی مناسب نیست.
این مسئول حوزه گردشگری را صنعتی درآمدزا برای استان برشمرد و گفت: همه مسئولین استان باید با برنامه ریزی دقیق برای ارتقای وضعیت گردشگری استان و آماده سازی زیرساخت‌های لازم تلاش کنند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" ابراز کرد: فلسفه این نامگذاری از سوی رهبری مربوط به اهمیت والای حوزه اقتصاد و تاثیرگذاری آن در جامعه است.

مشکل کمبود آب در استان جدی است


فرماندار قزوین بیان کرد: قطع وابستگی ما به کشورهای خارجی باید به صورت جدی پیگیری شود و این موضوع از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده، زیرا وابستگی ما به دشمن ممکن است زمینه‌ای باشد که با تحریم و تهدید استکبار جهانی دچار خسران شویم.
وی ادامه داد: رفع وابستگی اقتصادی و فرهنگی و دستیابی به خودکفایی در حوزه‌های مختلف باید سرمشق عملیاتی همه مسئولین قرار بگیرد زیرا ما با استقلال می‌توانیم حرف خود را به جهانیان برسانیم.
موسوی با بیان اینکه وابستگی به بیگانگان زمینه ذلت پذیری ما را فراهم می‌کند، ابراز کرد: ایران اسلامی دارای منابع انسانی و طبیعی بسیار زیادی است که باید در اقتصاد مقاومتی این مسائل درنظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: هدف همه دولت‌ها توسعه پایدار است و کشور ما با دارا بودن 13 درصد منابع طبیعی جهان امروز باید جزء کشورهای توسعه یافته باشد و برای دستیابی به قله‌های پیشرفت باید اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود.
این مسئول تاکید کرد: وظیفه همه مسئولین به عنوان کارگزار و مدیران اداری این کشور عمل به اقتصاد مقاومتی به نحو احسن است.
وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن فصل گرما و کمبود آب اذعان کرد: مشکل کمبود آب باید در استان جدی گرفته شود و اولویت اصلی ما بحث کمبود آب کشاورزی و آب شرب است که باید از طرح‌های پیشرفته در آبیاری مزارع و باغات بهره گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان