۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته ارتش/ پیاده روی خانواده ۲۷ فروردین اجرا می‌شود
کد خبر: ۱۶۳۳۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده ارشد آجا در قزوین خبر داد:

برگزاری بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته ارتش/ پیاده روی خانواده ۲۷ فروردین اجرا می‌شود

فرمانده ارشد آجا در قزوین از اجرای برنامه های مختلف به مناسبت هفته ارتش خبر داد و گفت: همایش پیاده روی خانواده به مناسبت هفته ارتش با حضور مسئولین استانی روز ۲۷ فروردین برگزار می شود.

برگزاری بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته ارتش/ پیاده روی خانواده ۲۷ فروردین اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، نشست خبری امیر سرتیپ دوم، محمد رضایی، فرماندهی ارشد آجا قزوین در قرارگاه فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین با حضور خبرنگاران استان قزوین برگزار شد.
امیر رضایی در این نشست با اشاره به هفته ارتش، ابراز کرد: فلسفه نامگذاری این هفته توسط امام راحل به نام ارتش، به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث پس از آن بازمی‌گردد.
وی افزود: پس از پیمان بستن ارتش با امام خمینی(ره) پیش از انقلاب اسلامی، با توانی که امام از ارتش سراغ داشت، انقلاب اسلامی طی 2 ماه به پیروزی رسید.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی در ادامه گفت: با حوادثی که بعد از انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی پیش آمده بود و با توجه به تهدیداتی که توسط برخی عناصر داخلی، برای بدنه ارتش ایران وجود داشت، امام خمینی(ره) روز 29 فروردین را روز ارتش نامیدند و از ارتش خواستند برای پشتیبانی نظام و دلگرمی مردم، قدرت خود را به نمایش و رژه بگذارند.
وی یادآور شد: برنامه‌های نیروی زمینی قزوین در این هفته شامل 10 برنامه عمده و 70 برنامه درون سازمانی است.
امیر رضایی افزود: در ابتدای برنامه‌های این هفته، یادبود امیر صیاد شیرازی با حضور مسئولین استانی در یکی از مساجد شهر برگزار شد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.
این مسئول ارتش خاطرنشان کرد: کاروان قرآنی حافظین و قاریان از یگان‌های مختلف در سطح شهر حضور یافتند، همچنین این گروه در نماز جمعه روز 20 فروردین حاضر شدند.
فرمانده ارشد آجا قزوین اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته ارتش، روز جمعه 27 فروردین، همایش پیاده روی خانواده در بوستان باراجین قزوین برگزار می‌شود که تحت پوشش زنده صدا و سیما در شبکه 3 قرار خواهد گرفت.
وی دیدار با نماینده ولی فقیه استان و همچنین دیدار با خانواده معزز شهدای ارتش قزوین را از دیگر برنامه‌های مهم این هفته نام برد و افزود: یک سوم از شهدای کل استان را شهدای لشگر 16 زرهی قزوین تشکیل داده‌اند.
امیر رضایی مهم‌ترین برنامه هفته ارتش را رژه نیروهای مسلح اعلام کرد و گفت: 29 فروردین یگان‌های مختلف از کل نیروهای مسلح استان در برابر مسئولین و مردم قزوین به رژه قدرت نظامی می‌پردازند.
وی یادآور شد: رژه نیروهای مسلح در کشور نمایش دهنده قدرت و امنیت در جمهوری اسلامی است که با وجود آشفتگی در 15 کشور همسایه، باز هم امنیت در عمق زندگی مردم ایران جاری است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان