۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پرورش ماهی در قفس کمک به اقتصاد رودسر
کد خبر: ۱۶۳۳۰۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پرورش ماهی در قفس کمک به اقتصاد رودسر

فرماندار شهرستان رودسر گفت: پرورش ماهی در قفس به اقتصاد و اشتغال رودسر کمک می‌کند.

پرورش ماهی در قفس کمک به اقتصاد رودسر

فرماندار شهرستان رودسر گفت: پرورش ماهی در قفس به اقتصاد و اشتغال رودسر کمک می‌کند.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه گیلان، «امیر جانبازی» گفت: شهرستان رودسر یک منطقه کشاورزی است و ضرورت پی در پی تشکیل شورای کشاورزی بیش از پیش در این شهرستان احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین کارهای مربوط به کشاورزی مسأله تأمین و هدایت آب زراعی موجود در سطح شهرستان است.

فرماندار رودسر با اشاره به این مسأله که شهرستان رودسر از شهرستان‌هایی است که آب زراعی آن از سد سفید رود تأمین نمی‌شود، خاطرنشان‌کرد: از همین‌رو باید بر منابع موجود آب این شهرستان بهینه مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان‌ کرد: خوشبختانه در بسیاری از موارد در تأمین آب مشکل چندانی نداریم و باید در توزیع آب برای مزارع و باغ‌ها دقت بیشتری داشته باشیم.

جانبازی رودسری با تأکید بر ضرورت شناسایی مناطقی که در سال گذشته مشکل آب داشتند تأمین آب زارعی را از اولویت‌های شهرستان عنوان و بازسازی و ساخت سردهنه‌ها و آماده‌سازی نهرهای آب را از امور مهم در این زمینه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت‌های دولت در زمینه کشاورزی تسطیح اراضی و آبیاری تحت فشار است و باید در سطح شهرستان جدی گرفته شود و در اسرع وقت نسبت به تسطیح باقی‌مانده اراضی اقدام شود.

فرماندار رودسر با اشاره به پروژه مهم پرورش ماهی در قفس یادآور شد: پروژه پرورش ماهی در قفس با توجه به شرایط مساعد شهرستان می‌تواند با سرمایه‌گذاری مناسب به اشتغال و اقتصاد منطقه کمک کند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان