۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین
کد خبر: ۱۶۲۶۷۳ نویسنده: فرج الله فصیحی رامندی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۱ ساعت: ۱۱:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه افزایش میانگین ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی و آژانس‌های درون شهری و برون شهری به تصویب رسیده است.

افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین

فرج الله فصیحی رامندی، رئیس شوای اسلامی شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در باره افزایش نرخ کرایه تاکسی در استان اظهار کرد: روند بررسی لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی و آژانس‌های درون و برون شهری در کمیسیون مشترک اداری مالی و ترافیک قبل از عید بررسی و تصویب شد.

وی در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون قیمت کرایه تاکسی‌ها بر اساس نرخ مصوب شده در سال 94 است و نرخ جدید از تاریخ اول اردیبهشت سال جاری اجرایی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در دیگر شهرها میزان افزایش قیمت کرایه تا 20 درصد بوده است، ادامه داد: در قزوین نرخ افزایش قیمت در برخی مسیرها افزایشی نداشته است، در بعضی مسیرها 14 درصد بوده و در تعدادی دیگر از خطوط تا 20 درصد نیز می‌رسد ولی در حالت میانگین و نرخ کلی، شاهد افزایش 15 درصدی هستیم.

فصیحی رامندی اضافه کرد: اعمال افزایش نرخ بلافاصله پس از تصویب ضروری است، دلیل این اقدام ساماندهی و ارائه نرخ مصوب شده از سوی شورا به شهروندان است.

وی یادآو رشد: برخی رانندگان بدون اعلام قبلی نرخ کرایه‌ها را افزایش داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با تأکید بر اینکه با افزایش کرایه‌ها باید میزان خدمات کیفی ناوگان نیز افزایش یابد، ادامه داد: نوسازی ناوگان به همراه سرعت خدمات‌رسانی و ارتقای سطح بهداشتی مدنظر قرار بگیرد و تمامی این شرایط قابلیت ارائه به مردم داشته باشد.

گفتنی است جدول نرخ کرایه تاکسی به شرح ذیل می‌باشد:



انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان