۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برجام نتیجه ای جز تحقیر عظمت ملت ایران و جسارت به شهدا نداشته است
کد خبر: ۱۶۲۶۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۱ ساعت: ۱۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه تاکستان:

برجام نتیجه ای جز تحقیر عظمت ملت ایران و جسارت به شهدا نداشته است

آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان با اشاره به نتیجه برجام گفت: برجام تا کنون نتیجه ای جز تحقیر عظمت ملت ایران و جسارت به شهدا نداشته است.

برجام نتیجه ای جز تحقیر عظمت ملت ایران و جسارت به شهدا نداشته است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان باتبریک حلول ماه مبارک رجب و همچنین روز 20 فروردین‌ماه ،روز ملی فناوری هسته‌ایبه مناسبت های هفته اشاره نمود و گفت یادشهید صیاد شیرازی و شهدای هسته‌ای را گرامی می‌داریم و برای همه شهدا در پیشگاه خداوند متعال طلب مغفرت و علو مقام داریم .
وی تصریح کرد: برجام تا کنون نتیجه ای جز تحقیر عظمت ملت ایران و جسارت به شهدا نداشته است و آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و همچنان ایران را تهدید می کند.
آیت الله اسلامی گفت: پرونده انفجار ساختمان دوقلوی آمریکا را هر چه نگاه می کنی ایران در آن انفجار نقشی نداشته، اما برجام باعث شد 10میلیارد دلاربه خانواده قربانیان از پول بولوکه شده ایران داده شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا همچنان برای تهدید ایران می تازد، سالهای گذشته ما آرمش داشتیم الان کشورهای یه وجبی برای ایران شاخ و شانه می کشند، کجاست آرامش منطقه؟
وی با بیان اینکه دولت مردان از رهبری حرف شنوی داشته باشند عنوان کرد: اتفاقات چند وقت اخیرعظمت ملت را به قدری پایین آوردهکه عربستان سعودی اعلام می کند هواپیمای مسافرتی ایران حق پرواز بر آسمان ما را ندارد.
وی با اشاره به اینکه 70درصد از دستاورد هسته ای ایران از دست رفته است بیان کرد: دانشمندان هسته ای ایران حماسه آفریدند، وقتی قرار شد آمریکا ایران را بایکوت کند، وقتی خواست ایران را تضعیف کند غنی سازی اورانیوم را محدود کرد، دانشمندان ایرانی با رسیدن به 20درصد غنی سازی اورانیوم در دنیا حرف اول را می زدنند،11تن اورانیوم تولید شد که متاسفانه 10 تن از این اورانیوم به خارج از کشور فرستاده شد.
اسلامیدر باره انتخاب شعار سال 95 مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: امیدواریم این شعار با مجلس جدید، فکر جدید و همکاری با دولت و ملت تحت فرامین مقام معظم رهبری به زودی تحقق یابد.
امام جمعه تاکستان در پایان گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 95 نشان دادند که در انتظار اقدام هستند تا این سیاست‌ها از حالت شعار درآمده و خروجی آن در انتهای سال قابل مشاهده شود.
انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان