۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اگر مزدوران داخلی نبودند پای میز مذاکره نمی نشستیم
کد خبر: ۱۶۲۶۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۱ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر محمدیه:

اگر مزدوران داخلی نبودند پای میز مذاکره نمی نشستیم

امام جمعه شهر محمدیه در جمع بانوان فاطمی شهرستان البرز گفت: وجود برخی مزدوران­ داخلی که رفع مشکلات­ جامعه را در لغو تحریم­ ها می­ دانستند، موجب­ شد که درپای میزمذاکره نشسته و قطعنامه را امضاء کنند.

 اگر مزدوران داخلی نبودند پای میز مذاکره نمی نشستیم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهرمحمدیه در جمع بانوان‎فاطمی شهرستان‎البرز گفت: مقام و عظمت حضرت فاطمه­ زهرا(س)بگونه‎ایی‎ است که نمی‎توان او را با انبیاء و اوصیاء مقایسه‎کرد.
وی افزود: معصومین(ع) نیز دربسیاری‎از امورات‎خود به حضرت زهرا(س) متوسل می‎شدند و جایگاه ویژه‎ایی برای ایشان قائل بودند.
امام جمعه محمدیه در ادامه به تشریح یکی از القاب این بانوی‎بزرگ‎ اسلام با عنوان”حوریّه‎انسیه” پرداخت و اذعان کرد: در روایات معتعددی بیان شده که قبل‎ از خلقت انسان، روح‎فاطمه­ زهرا(س) خلق ودرساق عرش محفوظ مانده که این موضوع نشان‎دهنده مقام والای ایشان است.
موسوی­ موینی و­جود‎‎ مبارک ام­ّ ابیها را بهترین‎الگو برای بانوان‎جامعه دانست و بیان‎ کرد: حضرت زهرا(س) د­ر شعب ابیطالب ۷ سال بیشتر نداشتند، اما درسخت­­ ترین شرایط ظلم و ستم مستکبران را تحمل نموده و از پدر حمایت کردند.
موسوی­ موینی با اشاره به حضور زنان درعرصه ­های مختلف دفاع­ مقدس عنوان­ کرد: زنان­ انقلابی­ کشورما نشان­ دادند که با الگو قراردادن فاطمه ­زهرا(س) می توان از جبهه­ های نبرد پشتیبانی نمود و زمینه حضور و ایستادگی رزمندگان دربرابر استکبارجهانی را فراهم­ کرد.
وی ضمن تأکید بر توجه به فرهنگ ولایی و فاطمی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل دشمنی مستکبران، نظام ولایی و فاطمی ماست و آنها می ­خواهند تا همانند برخی کشورهای مرتجع عربی، اسلام فقط درظواهر امور جاری باشد.
امام­ جمعه شهر محمدیّه تصریح­ کرد: مردم کشورما ۳۷ سال است که در برابر استکبارجهانی ایستادگی نموده و ۸ سال دفاع مقدس را تجربه کرده است، اما وجود برخی مذوران­ داخلی که رفع مشکلات­ جامعه را در لغو تحریم­ ها می­ دانستند، موجب­ شد که درپای میزمذاکره نشسته قطعنامه را امضاء کنند که­ اگر این­ افراد نبودند، شاید پای میزمذاکره نمی­ نشستیم.
وی ­اضافه کرد: برخی که نمی ­توانند مشکلات کشور را در ولایی و فاطمی بودن­ آن اعلام کنند، به ناچار تحریم ها را دستاویزی برای مقاصد خود قرار داده اند.
موسوی موینی افزود: اگر اقتصادمقاومتی مدنظر رهبرانقلاب اجرایی می­ شد، نیازی به امضای قطعنامه نبود و می ­توانستیم تا ۳۰ سال دیگرهم مقاومت کنیم، زیرا کشور بسیارغنی و ثروتمندی داریم.
وی رعایت­ حجاب اسلامی و الگوقراردادن حضرت ­زهرا(س) را دربین دختران دانش ­آموز و دانشجو خواستار شد و ادامه ­داد: الگو قراردادن این بانوی­ بزرگ­ اسلام­ با­سختی همراه­ خواهد­بود، اما بدون عبادت، بندگی­ خدا و سرلوحه قراردادن فرهنگ ولایی و فاطمی؛ انسان سعادتمند نخواهد شد.
انتهای پیام/2002 


منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان