۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین یادواره ۵۸ شهید فرهنگی استان همزمان با هفته معلم برگزار می‎شود
کد خبر: ۱۶۲۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۱ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

یادواره ۵۸ شهید فرهنگی استان همزمان با هفته معلم برگزار می‎شود

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با تاکید بر استفاده همه ظرفیت‌های استانی در مراسم بزرگداشت مقام معلم گفت: یادواره ۵۸ شهید فرهنگی استان و شهید شاخص سال کشور نیز همزمان با هفته معلم در قزوین برگزار می‌شود.

یادواره ۵۸ شهید فرهنگی استان همزمان با هفته معلم برگزار می‎شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های استانی در برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم استفاده کنیم.

وی افزود: باید برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم با کیفیت برگزار شوند و از برنامه‌های جدید و ابتکاری استفاده شود همچنین از ظرفیت آموزش و پرورش استان به صورت کیفی استفاده کنیم، مناطق و نواحی آموزش و پرورش نیز باید به صورت گسترده و خوب در این موضوع ورود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برنامه‌های این هفته خاطرنشان کرد: سخنرانی پیش از خطبه‌های رؤسای آموزش و پرورش در استان و مناطق، دیدار با ائمه جمعه استان، میثاق با شهدا از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام می باشد.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به این که امسال شهید قدرت ا... چگینی به عنوان شهید شاخص آموزش و پرورش کشور معرفی شده است لذا یادواره 58 شهید فرهنگی استان و شهید شاخص سال کشور نیز در هفته بزرگداشت مقام معلم در قزوین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در استان، پیاده روی فرهنگیان و نیز برگزاری مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه و پیشکسوت از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه تأکید کرد: همه تلاش آموزش و پرورش استان بر این است که در تقدیر از معلمان نمونه ، شأن و جایگاه والای فرهنگیان حفظ شود و البته انتظار می‌رود تمام نهادها و دستگاه‌های استان در این زمینه همکاری و مساعدت داشته باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان