۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هیچ اصلاح‌‌طلبی در سال ۹۶ با روحانی رقابت نمی‌کند/ برنامه‌ریزی شورای هماهنگی اصلاحات برای انتخابات شورای شهر
کد خبر: ۱۶۲۲۳۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هیچ اصلاح‌‌طلبی در سال ۹۶ با روحانی رقابت نمی‌کند/ برنامه‌ریزی شورای هماهنگی اصلاحات برای انتخابات شورای شهر

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: هیچ اصلاح‌طلبی سال ۹۶ در مقابل روحانی خود را عرضه نخواهد کرد و از نظر ما رئیس جمهور دوازدهم حسن روحانی است.

هیچ اصلاح‌‌طلبی در سال ۹۶ با روحانی رقابت نمی‌کند/ برنامه‌ریزی شورای هماهنگی اصلاحات برای انتخابات شورای شهر

احمد حکیمی‌پور دبیر کل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، درباره اتمام فعالیت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: از اول نیز بنا بود شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان صرفا برای انتخابات مجلس دهم باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اصلاح طلبان برای پنجمین دوره انتخاب شورای اسلامی شهر و روستا از هم اکنون نشست‌هایی را برگزار می‌کنند، گفت: طبیعتا همه مجموعه‌ها در فکر شورای شهر آینده هستند.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این پرسش که مجموعه اصلاح طلب برای انتخابات شورای شهر آیا در قالب اجماعی فعالیت خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: قطعا همینگونه است و ما بنا داریم اجماع‌های گذشته را نیز ارزیابی کنیم.

حکیمی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا همچون انتخابات شورای شهر چهارم در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات آتی به فعالیت می‌پردازید گفت: بله اصول کار همین است. چرا که شورای هماهنگی جنبه حقوقی دارد و فعالیت خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدایی معرفی خواهند کرد یا خیر تاکید کرد: هیچ اصلاح طلبی سال 96 در مقابل روحانی خود را عرضه نخواهد کرد و از نظر ما رئیس جمهور دوازدهم حسن روحانی است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان