۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شرکت ۱۸۷ دانش‌آموز قزوینی در مسابقات علمی-عملی و علمی-کاربردی
کد خبر: ۱۶۱۹۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۹ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش متوسطه قزوین مطرح کرد

شرکت ۱۸۷ دانش‌آموز قزوینی در مسابقات علمی-عملی و علمی-کاربردی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری آزمون تئوري مسابقات علمی-عملی و علمی-کاربردی با شرکت ۱۸۷ دانش‌آموز خبر داد.

شرکت ۱۸۷ دانش‌آموز قزوینی در مسابقات علمی-عملی و علمی-کاربردی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سعید پاینبرد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات علمی-عملی و علمی-کاربردی هنرجویان در مدارس قزوین اظهار کرد: آزمون تئوري مرحله كشوري این دوره از مسابقات با شرکت 187 دانش‌آموز در مدارس قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: از این تعداد، 95 دانش‌آموز در آزمون مسابقات علمی-عملی شاخه فنی و حرفه‌ای و 92 دانش‌آموز در آزمون مسابقات علمی-کاربردی شاخه کاردانش شرکت می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: هنرجويان منتخب استان در آزمون، در مسابقات کشوری که به میزبانی استان‌های کردستان و خراسان رضوی برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

پاینبرد تصریح کرد: آزمون در ساعت 8 و 45 دقیقه صبح روز سه شنبه (24 فروردین ماه) سال جاری در هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید چمران واقع در خیابان سعدی قزوین برای دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: مرحله کشوری مسابقات علمی-عملی شاخه فنی و حرفه ای در اردیبهشت ماه در استان کردستان و مرحله کشوری مسابقات علمی-کاربردی شاخه کاردانش در تیرماه در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان