۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تفکر ارزشی وتدابیر رهبرمعظم انقلاب مانع تحقق اهداف دشمنان شده است
کد خبر: ۱۶۱۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۸ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

منتخب مردم تاکستان در مجلس دهم:

تفکر ارزشی وتدابیر رهبرمعظم انقلاب مانع تحقق اهداف دشمنان شده است

منتخب مردم تاکستان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: وجود نظام و تفکر ارزشی در کشور و تدابیر رهبر معظم انقلاب موجب شده تا دشمنان تا به امروز نتوانند به خواسته‌های خود برسند و توطئه آنها نقش برآب شود.

 تفکر ارزشی وتدابیر رهبرمعظم انقلاب مانع تحقق اهداف دشمنان شده است
به گزارش خبرنگارسیاسی  صبح قزوین ؛بهمن طاهرخانی،منتخب مردم تاکستان برای مجلس دهم ظهر امروز(چهارشنبه) در جشنواره «اسوه صبر و مقاومت» که در سالن قائم شهرداری منطقه 2 قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شهدا با صبوری خود درس‌آموز کسانی شدند که مدعی صبر و استقامت و استکبار ستیزی هستند.
وی افزود: معتقدم خانواده شهدا، شهدایی زنده هستند چراکه با جان و دل، درد دوری از فرزندان، پدران یا همسران خود را تحمل می‌کنند و ما باید ایستادگی و مقاومت را از آنها بیاموزیم و مسئولیت خود را به نحو شایسته‌ای انجام دهیم.
نماینده منتخب مردم تاکستان در مجلس دهم در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل دارای جایگاه ویژه‌، نقش تعیین کننده‌ و سرنوشت سازی است.
وی عنوان کرد: استکبار جهانی در طول 37 سال پس از پیروزی انقلاب همواره در فکر توطئه براندازی نظام بود اما با دفاع جانانه مردم با تأسی از افکار دینی و ارزشی، تا به امروز نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.
طاهرخانی ادامه داد: این امر نتیجه صبر و استقامت خانواده شهدا و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است که سکانداری این کشور را برعهده دارند.
وی با بیان اینکه با وجود امضاء برجام استکبار جهانی همچنان دست از توطئه‌های خود برنداشته است، گفت: دشمن برای اینکه میزان تعامل یا انفعال ایران اسلامی را بسنجد دست از توطئه برنداشت و در یک مرحله به آب‌های سرزمینی ما تجاوز کرد که با واکنش مقتدرانه نیروی دریایی کشور مواجه شد و متوجه شد تعامل یا انفعالی وجود ندارد.
نماینده منتخب مردم تاکستان در مجلس دهم اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران بار دیگر در 22 بهمن تصمیم داشتند تا با توطئه‌های خود طوری وانمود کنند که مردم ایران در صحنه نیستند اما با حضور حماسه ساز مردم و تجدید بیعت با رهبری نقشه آنها منجر به شکست شد.
وی تصریح کرد: در عرصه انتخابات نیز با تاکید رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و ایفای وظیفه دینی، شرعی و میهنی آحاد جامعه، قلم بطلان بر توطئه دشمنان کشیده شد.
طاهرخانی عنوان کرد: هم اکنون توطئه دشمنان محدود به مرزهای سیاسی تعریف شده ایران نیست بلکه هرجایی که می‌پندارند ایران اسلامی می‌تواند نقش آفرین باشد نظام استکباری برای به چالش کشاندن کشور در خارج از مرزهای جغرافیایی، تلاش می‎کند.
وی با اشاره به نقش تبلیغات در شکل دهی افکار عمومی عنوان کرد: استکبار جهانی خارج از مرزهای ایران با استفاده از قدرت رسانه در راستای تحقق اهدافشان حرکت می‌کنند و با تشکیل داعش در سوریه و پیش از آن ایجاد طالبان در همسایگی مرز کشور ما سعی داشت تا با ایجاد جنگ فرسایشی زمینه تغییر نظام را فراهم سازد.
نماینده منتخب مردم تاکستان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: وجود نظام و تفکر ارزشی در کشور و تدابیر رهبر معظم انقلاب موجب شده تا دشمنان تا به امروز نتوانند به خواسته‌های خود برسند و توطئه آنها نقش برآب شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان