۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جشنواره «اسوه صبر و مقاومت» در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۶۱۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

جشنواره «اسوه صبر و مقاومت» در قزوین برگزار شد

سومین جشنواره «اسوه صبر و مقاومت» با حضور مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

جشنواره «اسوه صبر و مقاومت» در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سومین جشنواره «اسوه صبر و مقاومت» ظهر امروز(چهارشنبه) به منظور تکریم از همسران و مادران شهدا با حضور مسئولان استانی در سالن قائم شهرداری منطقه 2 قزوین برگزار شد.

مهدی طاهرخانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در این مراسم اظهار کرد: میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بهانه‌ای برای برگزاری سومین جشنواره اسوه صبر و مقاومت شد.

وی با بیان اینکه همه شما در این جلسه میهمان شهدا هستید، افزود: صبوری حضرت زهرا(س) و فرزندانشان از بدو تولد تا روز شهادت الگویی برای همه ما است که اسوه و نمونه آن، حضرت زینب(س) می‌باشد که سال‌ها رنج و سختی را تحمل کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدای مدافع حرم نیز که امروز عزیزاشان در دفاع از حریم ولایت به شهادت رسیدند نمونه‌ای دیگر از اسوه صبر و بردباری هستند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش امروز سرزمین ایران اسلامی مرهون استقامت و پایداری شهدا، رزمندگان و خانواده آنهاست که در طول 8 سال دفاع مقدس در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب ایستادگی کردند.

طاهرخانی تصریح کرد: این مقاومت و ایثار امروز به الگویی برای جهان اسلام در فلسطین، لبنان، عراق تبدیل شده و باید شکرگزار آن باشیم و این مقاومت را به عنوان یک فرهنگ به دنیا صادر کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین عنوان کرد: آزمایش‌های موشکی فرزندان برومند این مرز و بوم برای دفاع از کشور موجب شده تا صدای اعتراض دشمنان از ترس بلند شود.

وی در پایان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل امیدوارم بتوانیم گام بلندی در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب برداریم.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان