۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جریان هاشمی به دنبال خلع سلاح ایران در مقابل غرب است
کد خبر: ۱۶۱۱۴۹ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۸ ساعت: ۹:۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

جریان هاشمی به دنبال خلع سلاح ایران در مقابل غرب است

حجت الاسلام حسینی گفت: جریان آقای هاشمی رفسنجانی به دنبال این است که کشور را در مقابل غرب خلع سلاح کند و بر همین اساس موضوعاتی مبنی بر عقب‌نشینی موشکی را مطرح می‌کند.

جریان  هاشمی به دنبال خلع سلاح ایران در مقابل غرب است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، نمایندگان مجلس روز گذشته (دوشنبه) امضای بیانیه‌ای را آغاز کردند که از سیاست‌ها و برنامه‌های دفاعی موشکی جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کرد.
این بیانیه در جلسه دیروز به 154 امضاء رسید و تا این لحظه 201 امضای بهارستان نشینان را اخذ کرده است.
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن امضای این بیانیه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با صراحت سیاست موشکی کشور را مورد حمایت قرار داد و اظهار کرد: اگر ما امروز از نعمت امنیت بهره‌مند هستیم به واسطه قدرت نظامی است.
وی تاکید کرد: قدرت نظامی ایران در مقابل دشمنان موجب بازدارندگی می‌شود؛ اگر امروز اسرائیل از حمله به ایران وحشت دارد به خاطر موشک‌ها و اقتدار نظامی کشور است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما باید از سیاست موشکی کشور حمایت کنیم و مجلس مکان خوبی برای اعلام این حمایت‌ها می‌باشد که بحمدالله تاکنون موضع گیری خوبی در مقابل این مورد داشته است.
این مسئول با بیان اینکه جریان آقای هاشمی رفسنجانی به دنبال این است که کشور را در مقابل غرب خلع سلاح کند، خاطرنشان کرد: این جریان بر همین اساس موضوعاتی مبنی بر عقب‌نشینی موشکی را مطرح می‌کند؛ در بحث هسته ای نیز عقب‌نشینی کردیم که دشمن در حال حاضر ترسی در این رابطه ندارد.
حسینی افزود: جریان هاشمی یک جریان غرب‌گرا و استحاله شده است که تلاش می کند بحث موشکی ایران را به مرز تعطیلی بکشانند تا به این واسطه رضایت غربی ها را جلب کنند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اظهار کرد: با کمرنگ شدن فعالیت‌های هسته‌ای در کشور عده‌ای خاموش کردن قدرت موشکی ایران را هدف قرار داده‌اند تا کشور آماده برای حمله اسرائیل کنند که در این صورت جمهوری اسلامی ایران هیچ قدرت امنیتی و بازدارندگی در مقابل دشمنان خود نخواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان