۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سایت صبح قزوین جزء سه رسانه اول استان در انعکاس اخبار
کد خبر: ۱۶۱۱۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۸ ساعت: ۸:۲۴ ↗ لینک کوتاه

از سوی اداره اوقاف استان اعلام شد

سایت صبح قزوین جزء سه رسانه اول استان در انعکاس اخبار

پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از سوی اداره اوقاف استان قزوین جزء سه رسانه اول در انعکاس اخبار مربوط به طرح نوروزی آرامش بهاری معرفی شد.

سایت صبح قزوین جزء سه رسانه اول استان در انعکاس اخبار
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درجلسه جمع‌بندی و آسیب شناسی طرح نوروزی آرامش بهاری اظهار کرد: با توجه به افزایش همکاری رسانه‌های گروهی جهت پوشش اخبار، انعکاس خبر در رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 130 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: با همکاری رسانه‌ها در طی طرح نوروزی آرامش بهاری حضور 190 دقیقه در رسانه ملی، تولید بالغ بر 190 خبر و انعکاس بیش از 50 خبر از اوقاف قزوین در رسانه‌های مکتوب و مجازی در سطح گستره استانی و کشوری انعکاس یافته است.

نوروزی با بیان اینکه در طرح نوروزی آرامش بهاری بالغ بر 50 خبر، گزارش تولیدی و پوششی در رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری انعکاس یافته است، بیان کرد: در این مدت خبرگزاری تسنیم با انعکاس 25 ، خبرگزاری فارس با 15 و پایگاه تحلیلی و خبری صبح قزوین با 12 خبر بیشترین همکاری را طی برگزاری طرح با مجموعه اوقاف قزوین و ادارات وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی داشتند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین افزود: همچنین در طرح نوروزی آرامش بهاری بالغ بر 190 خبر در پرتال اطلاع رسانی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و روابط عمومی این اداره کل تولید و انعکاس یافته است.

وی در حوزه تولیدات و اخبار صدا و سیما عنوان کرد: با حضور 184 دقیقه‌ای در حوزه‌های خبر، برنامه‌های زنده و تولیدی و مستند در شبکه ملی نسبت به مدت مشابه شاهد افزایش 160 درصدی بودیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ادامه داد: سه مستند تلویزیونی از صدا و سیما استان و شبکه سراسری 1 و 3 و شبکه برون مرزی آی فیلم و رادیو سراسری فرهنگ و استان با محتوای معرفی امامزادگان و موقوفات شاخص استان قزوین به همراه 40 خبر و گزارش در بخش خبری صداوسیمای استان پخش شده است.

نوروزی در  پیام‌های جداگانه از همکاری صمیمانه صداوسیمای مرکز قزوین، خبرگزاری ‌های تسنیم و فارس و پایگاه تحلیلی و خبری صبح قزوین طی اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری سال 95 تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان