۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اولین همایش پژوهش کاربردی محور
کد خبر: ۱۶۱۰۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پژوهشکده شهید شلویری برگزار کرد،

اولین همایش پژوهش کاربردی محور

اولین همایش پژوهش کاربردی محور به همت پژوهشکده شهید شلویری بسیج دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با حضور دکتر روح اله شریفی، مخترع مطرح ایرانی و سرهنگ مختاری نسب مسئول پلیس فتا و دانشجویان برگزار شد.

اولین همایش پژوهش کاربردی محور
به گزارش صبح قزوین، اولین همایش پژوهش کاربردی محور به همت پژوهشکده شهید شلویری بسیج دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

این همایش با حضور دکتر روح اله شریفی، مخترع مطرح ایرانی و سرهنگ مختاری نسب مسئول پلیس فتا و دانشجویان برگزار شد.

صادق فلاح، مسئول پژوهشکده شهید شلویری درباره رسالت این مرکز پژوهشی گفت: رسالت اصلی ما حرکت به سمت مرزهای دانش و فناوری و حرکت در لبه ی علم است.

فلاح افزود: ما می خواهیم کار پژوهشی را در همین دوران دانشجویی بین دانشجویان تبیین کنیم و کار تیمی خوب را به آن ها آموزش دهیم.

مسئول پژوهشکده شهید شلویری اذعان داشت: در حال حاضر پژهشکده دارای چهار کاگروه مکانیک و مدل سازی، هوافضا، رباتیک و اتوماسیون صنعتی و کارگروه الگوریتم وبرنامه نویسی می باشد.

امید گودرزی مسئول کارگروه امنیت در فضای مجازی پژوهشکده شهید شلویری درباره دستاوردهای این گروه ابراز داشت: ما توانستیم دومین نرم افزار شبیه ساز را در دنیا بسازیم و به صورت گسترده و با هزینه ی کم این نرم افزار را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

همچنین علیرضا امانی مسئول کارگروه مکانیک و مدل سازی اظهار داشت: یکی از فعالیت های ما ساخت شناور بدون سرنشین است که در چند مسابقه شرکت کرده است.

روح اله شریفی پس از توضیح در رابطه با اختراعات خود خاطرنشان کرد: همه ی اختراعات من بر اساس آیات قرآن و احادیث معصومین(ع) ساخته شده است.

80765565-4651129

این پژوهشگر مخترع افزود: ما باید بهتر داشته های خود را بشناسیم و بصیرت پیدا کنیم و هیچ گاه خود را عقب تر از دیگران ندانیم.

شریفی در پایان به دانشجویان پژوهشگر توصیه کرد: وقتی ایده ای دارید حتما یک حصار امنیتی برای آن در نظر بگیرید و قبل از ثبت هیچ گاه طرح و ایده ی خود را به طور کامل برای دیگران تشریح نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان