۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طرح پایش سلامت ویژه همسران شاهد در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۱۶۰۶۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۷ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

طرح پایش سلامت ویژه همسران شاهد در قزوین اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از اجرای طرح پایش سلامت ویژه همسران شهید در قزوین خبر داد و گفت: اولویت اصلی این نهاد، سلامت همه ایثارگران به ویژه همسران شهدا است.

طرح پایش سلامت ویژه همسران شاهد در قزوین  اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، به مناسبت گرامیداشت مقام زن مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا ظهر امروز (سه شنبه) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد.

غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: در سالی که با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده امیدواریم با تلاش و همت همه مسئولان و آحاد جامعه شاهد ارتقاء سطح زندگی مردم و رونق اقتصادی باشیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) باید الگو و سرمشقی برای مردم و به ویژه مسئولین باشد که با اقدام به موقع درباره هر آنچه مورد نیاز جامعه بود، عمل می‌کرد و ثمره و دستاوردهای آن را امروز در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شاهد هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: با فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بنیاد شهید، یکی از وظایف عمده این نهاد، پیگیری امور مربوط به درمان مجروحین و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید نیز تاکنون خدمات مصوب و ارائه شده از سوی مرکز را در سطح استان اجرایی نموده و در جهت تحقق آن از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برده است.

حقایق پور با اشاره به برخی از وظایف این معاونت بیان کرد: ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای ایثارگران، برگزاری کمیسیون حالت اشتغال جهت جانبازان، برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جهت جانبازان، صدور دفاتر بیمه اولیه جهت جامعه هدف از جمله این وظایف می‌باشد.

وی در ادامه از اجرای طرح پایش سلامت ویژه همسران شهید در قزوین خبر داد و گفت: اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران سلامت همه ایثارگران به ویژه همسران شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: مجتمع درمانی صابرین بنیاد شهید استان قزوین به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه ایثارگران فعالیت دارد از این رو برای تکمیل اطلاعات مربوط به سلامت جهت پایش سلامت و تشکیل پرونده سلامت با توجه به جدول زمانبندی اعلام شده به این مرکز مراجعه کنید.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های برجسته فاطمه زهرا(س) بیان کرد: این بانوی بزرگوار الگوی همه زنان در عفاف و حجاب بود و برخلاف آنچه در اسلام داعشی و آمریکایی ذکر می‌شود که زنان فقط باید در منزل باشند حضرت فاطمه زهرا(س) حضور فعالی در اجتماع داشتند.

در ادامه حجت الاسلام درویشوند به بیان مطالبی درباره معجزه صمیمیت وارتباط کلامی در خانواده پرداخت.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان