۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نصب ۱۰ کیلومتر گاردریل در منطقه الموت تا پایان سال
کد خبر: ۱۶۰۴۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۷ ساعت: ۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

نصب ۱۰ کیلومتر گاردریل در منطقه الموت تا پایان سال

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا پایان امسال ، ۱۰ کیلومتر گاردریل در راه‌های منطقه الموت نصب خواهد شد.

نصب ۱۰ کیلومتر گاردریل در منطقه الموت تا پایان سال

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جواد حق لطفی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در بازدید از محورهای مواصلاتی منطقه رودبار الموت غربی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد، در نیمه دوم سال گذشته دو نیم کیلومتر گاردریل در محورهای مواصلاتی منطقه الموت نصب شدکه این میزان تا پایان امسال به ۱۰ کیلومتر افزایش می یابد.

وی گفت: برای نصب این میزان گاردریل اعتباری افزون بر هفت و نیم میلیارد ریال هزینه شده است.

 افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی منطقه رودبار الموت غربی

اکبر رحمتی سرپرست بخشداری رودبار الموت غربی در بازدید مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی از محورهای مواصلاتی این بخش با اشاره به کوهستانی و صعب العبور بودن این منطقه اظهار کرد : با توجه به این که بخش الموت غربی با سه گردنه مرتفع به مرکز استان متصل و در بیشتر فصول سال وجود مه غلیظ موجب کاهش دید رانندگان می شود پیش بینی برنامه های افزایش ایمنی راهها مانند خط کشی و نصب گاردریل در این منطقه ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت ویژه گردشگری و کشاورزی این منطقه افزود: تجهیز ماشین آلات راهداری ، تکمیل پل آبنمای رجایی دشت ، تسریع در احداث راهدارخانه کماسار ، ادامه اجرای طرح بهسازی و روکش آسفالت مسیر قزوین – رازمیان از مهم ترین نیازهای راهداری و راهسازی منطقه الموت غربی در بخش راههای فرعی است.

این مسئول همچنین خواستار افزایش نظارت بر فعالیت معادن موجود در منطقه شد و گفت : حمل غیراستاندارد و غیرمجاز مصالح از معدن مستقر در گردنه کماسار در محور قزوین به دهستان دستجرد موجب تخریب کامل جاده این مسیر و تضییع حقوق مردم منطقه شده است.

رحمتی با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبار کافی به منظور زیرسازی و آسفالت راههای روستایی خاطرنشان کرد: هم اکنون راه ارتباطی ۶۰ درصد از روستاهای الموت غربی نیاز به زیرسازی و آسفالت دارد که امیدواریم با اختصاص اعتبارات کافی زمینه افزایش برخورداری مردم منطقه از راه آسفالته مناسب به نسبت میانگین استان فراهم شود.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان