۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ارائه گزارش از پیگیری‌ مشکلات صنعت چاپ در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس
کد خبر: ۱۶۰۳۵۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ارائه گزارش از پیگیری‌ مشکلات صنعت چاپ در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: گزارش اقدامات کمیسیون در پیگیری مشکلات صنعت چاپ در جلسه امروز، مطرح و مقرر شد این گزارش به رهبر معظم انقلاب ارائه شود.

ارائه گزارش از پیگیری‌ مشکلات صنعت چاپ در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز گزارشی از اقدامات کمیسیون در خصوص پیگیری و رفع مشکلات تولیدکنندگان کاغذ مطرح و مقرر شد تا این گزارش به رهبر معظم انقلاب نیز ارائه شود.

وی افزود: از حدود 2 سال قبل که تولیدکنندگان کاغذ در جلسه با مقام معظم رهبری مشکلات‌شان را مطرح کرده بودند، این موضوع توسط کمیسیون فرهنگی پیگیری و اقدامات مثبتی نیز در این زمینه انجام شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: کشور سالانه به یک میلیون و 500 هزار تن کاغذ نیاز دارد که پیش از این تنها 500 تا 600 هزار تن آن در داخل تولید می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته و حل مشکلات تولیدکنندگان، تولید کاغذ در کشور سالانه به یک میلیون و 200 هزار تن رسیده است.

حسینی در پایان گفت: تولیدکنندگان کاغذ با مشکلاتی از جمله مواد اولیه، مشکلات مالی و همچنین عدم تأمین کاغذ وزارتخانه‌ها از تولیدات داخلی مواجه بودند که با جلساتی که کمیسیون فرهنگی با وزرای مربوطه در این باره داشت، این مشکلات مرتفع شد و ما امروزه اندکی از کاغذ مورد نیازمان را از خارج وارد می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان