۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خوشحالی پرسپولیس در پرگل‌ترین هفته لیگ!
کد خبر: ۱۶۰۰۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

هشت نکته از هفته بیست وچهارم لیگ برتر

خوشحالی پرسپولیس در پرگل‌ترین هفته لیگ!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر با رد و بدل شدن ۲۱ گل پرگل‌ترین هفته لیگ پانزدهم تا بدین جای کار لقب گرفت، هفته‌ای که در آن انواع و اقسام اتفاق‌های عجیب رخ داد.

خوشحالی پرسپولیس در پرگل‌ترین هفته لیگ!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، هفته بیست و چهارم لیگ برتر با رد و بدل شدن 21 گل پرگل ترین هفته لیگ پانزدهم تا بدین جای کار لقب گرفت، هفته ای که در آن انواع و اقسام اتفاق های عجیب رخ داد.

پرسپولیس 10 نفره شکست 2 بر یک را با پیروزی عوض کرد، گسترش فولاد شکست 3 بر یک برابر ذوب آهن را با پیروزی 4 بر 3 عوض کرد و استقلال هم با تساوی برابر استقلال خوزستان در صدرجدول باقی ماند ولی پرسپولیس را در فاصله 2 امتیازی خود می بیند.

عجیب‌ترین بازی هفته

در اولین و البته عجیب ترین بازی لیگ بعد از تعطیلات تیم فوتبال ذوب آهن در بازی که با نتیجه 3 بر یک از گسترش فولاد جلو بود با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد تا عملا با این نتیجه عجیب شاگردان یحیی گل محمدی از کورس رقابت برای قهرمانی عقب بیفتند. جالب این است که ذوب آهن در بازی رفت برابر تراکتورسازی ابتدا از حریف تبریزی خود با نتیجه 4 بر یک عقب افتاد و بعد از آن موفق شد بازی را به تساوی 4 بر 4 بکشاند و حالا این نتیجه برای آنها برعکس شد. عجیب ترین نکته در مورد ذوب آهن این است که این تیم تا بدین جای کار 18 گل دریافت کرده است که 8 گل آن در بازی با تراکتورسازی و گسترش فولاد دو تیم تبریزی در 2 بازی بوده است.

معجزه مازیار در اصفهان

در هفته ای که نتیایج عجیبی در آن رقم خورد تیم فوتبال سپاهان در بازی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 2 بر یک از حریفش پیش بود در نهایت به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست پیدا کرد. نکته عجیب این بود که در دقیقه 88 بازی داور پنالتی عجیبی به نفع سپاهان گرفت که به گفته خیلی ها این تصمیم درست نبود اما مازیار زارع در دقیقه 95 با ضربه زیبا از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند. از نکات عجیب دیگر این بازی سکو نشینی محمدرضا خلعتبری، مهاجم با سابقه سپاهان بود که با اعتراض هواداران این تیم روبرو شد.

بازگشت تراکتورسازی به مربع قهرمانی

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد در تهران سایپا مدعی را شکست بدهد و رسما به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود. امیرقلعه نویی بعد از چند نتیجه پرنوسان این روزها موفق شده تیمش را به بهترین فرم نتیجه گیری برساند و نکته ای که می تواند شاگردان قلعه نویی را امیدوار به قهرمانی کند این است که این تیم در ادامه بازی های لیگ با استقلال و ذوب آهن بازی دارد و می تواند از حریفان مستقیمش امتیاز بگیرد.

تساوی فولاد در بازی سرد

در تک بازی روز شنبه دو تیم صبا و فولاد به تساوی بدون گل رسیدند تا روند خوب شاگردان اسکوچیچ در نیم فصل دوم ادامه پیدا نکند. نکته جالب این بود که در این بازی هر دو تیم برای اوالین بار از یک دروازه بان در ترکیب خود استفاده کردند. مهرداد طهماسبی در این بازی برای اولین بار در درون دروازه فولاد قرار گرفت و میلاد فراهانی هم برای اولین بار از دروازه صبا حراست کرد.

تساوی استقلال در بازی بزرگ هفته

در مهمترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر استقلال تهران در اهواز برابر استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رسید تا حالا سایه پرسپولیس را جدی تر از گذشته پشت سرخود احساس کند. شاید اگر استقلال امتیازهای بی مورد در بازی های خانگی خود را از دست نمی داد این تساوی نتیجه بسیار خوبی بود اما حالا این نتیجه هرگز نمی تواند راضی کننده باشد. در این بازی که یکی از زیباترین بازی های هفته هم بود دو تیم بارها دروازه هم را تهدید کردند ولی هیچکدام موفق به پیروزی نشدند. استقلال خوزستان با این تساوی هم امتیاز با پرسپولیس شد و در آستانه از دست دادن رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

پرسپولیس، خوشحال‌ترین تیم هفته

در هفته ای که تیم های مدعی استقلال، استقلال خوزستان و ذوب آهن موفق به نتیجه گیری نشدند پرسپولیس با پیروزی بسیار شیرین به 2 امتیازی استقلال صدرنشین رسید. در این بازی پرسپولیس با پنالتی اخراج سوشا مکانی 10 نفره شد اما در یک بازی زیبا موفق شد شکست 2 بر یک را با پیروزی 3 بر 2 عوض کند و خوشحال ترین تیم هفته لقب بگیرد. شاگردان برانکو دراستادیوم خالی از جمعیت در این هفته کاری بزرگ انجام دادند و حالا همه شرایط به نفع آنها است.

نفت تهران دوباره مدعی شد

در بازی تیم های بی پول لیگ برتر تیم نفت تهران موفق شد با نتیجه یک بر صفر راه آهن را شکست بدهد. نفت تهران بعد از نتایج بد در شروع فصل در این چند هفته عالی نتیجه گرفته است و موفق شده در طول 5 هفته به 4 پیروزی برسد. این تیم هم اکنون هم امتیاز با ذوب آهن و تراکتورسازی و برحسب تفاضل گل در رده ششم جدول رده بندی قرار گفته است.

سقوط قطعی استقلال اهواز

با شکست استقلال اهواز برابر پدیده سقوط این تیم به لیگ یک تا حد زیادی قطعی شد. استقلال اهواز تا قرار گرفتن در منطقه امن جدول 11 امتیاز فاصله فاصله دارد که این تعداد امتیاز با توجه به 18 امتیاز باقی مانده تا پایان فصل جبرانش بسیار سخت است.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان