۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین محور فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی تحقق انتظارات مردم است
کد خبر: ۱۶۰۰۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

محور فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی تحقق انتظارات مردم است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی طی سخنانی از برگزاری موفق بیش از سی هزار بازرسی های مشترک نظارتی در ایام نوروز خبر داد.

محور فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی تحقق انتظارات مردم است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی طی سخنانی از برگزاری موفق بیش از سی هزار بازرسی های مشترک نظارتی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر صبح قزوین ( صبح قزوین )، علیرضا جمشیدی که در جمع کارکنان ستاد مرکزی سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت عید نوروز سخن می‌گفت، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظایف سازمان تعزیرات حکومتی بسیار سنگین‌تر شده است و باید برنامه ها و اقدمات بسیار جدی‌تر پیگیری شوند.

جمشیدی با اشاره به آمار بیش از 30 هزار بازرسی‌های مشترک نظارتی در ایام نوروز اظهار کرد: محور فعالیت‌های ما دغدغه‌های اساسی مردم است و تلاش‌های بسیاری انجام شد تا این دغدغه‌ها در قالب گشت‌های مشترک نظارتی در سطح صنفی و غیرصنفی محقق شد و این در حالیست که این بازرسی‌ها در زمان مشابه سال گذشته تنها 12 هزار مورد بود.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی وضعیت نظارت بر بازار میوه را در ایام نوروز موفق و موثر توصیف کرد و افزود: در سال 95 گشت‌های مشترک نظارتی تقویت خواهند شد و تلاش می کنیم تا انتظارات شهروندان به نحو شایسته برآورده شوند.

جمشیدی ضمن اشاره به کاهش ورودی پرونده‌ها به شعب تعزیرات حکومتی، خاطرنشان کرد: زمانی که اقدامات پیشگیرانه خصوصا گشت‌های مشترک نظارتی در سطح جامعه به نحو بایسته انجام شود، پرونده‌های ورودی به شعب کاهش می‌یابد و این امر بیانگر تقویت فعالیت‌های سازمان می باشد.

وی در خصوص وضعیت اطلاع رسانی عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی به‌ویژه گشت‌های مشترک نظارتی در سطح رسانه‌ها گفت: اطلاع رسانی انجام شده از فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی در ایام نوروز بسیار قوی و شایسته بوده و این نوع اقدامات در خور قدردانی است. همچنین باید از اهتمام رسانه‌ها به‌خصوص رسانه ملی در اطلاع رسانی تقدیر کرد.

جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سال گذشته برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی در سطح ستادی و عمدتا در محور برنامه ریزی بود و در سال جدید این برنامه ها در محور فعالیت‌ها و عملکرد ادارات کل استانی می باشند و لازم است در این حوزه ها برنامه ریزی های عمیق و شایسته ای انجام گیرد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان