۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پلمپ ۱۱۲ واحد متخلف در خراسان رضوی‌
کد خبر: ۱۵۹۵۲۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پلمپ ۱۱۲ واحد متخلف در خراسان رضوی‌

مدیرگروه تخصصی بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از معدوم‌سازی ۶۰ تن موادغذایی غیر بهداشتی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

پلمپ ۱۱۲ واحد متخلف در خراسان رضوی‌

مدیرگروه تخصصی بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از معدوم‌سازی 60 تن موادغذایی غیر بهداشتی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

علی‌اصغر حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان صبح قزوین ( صبح قزوین )- منطقه خراسان، اظهار کرد: این موادغذایی غیربهداشتی از اول اسفندماه سال گذشته تا کنون در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی کشف و ضبط شده است.

وی افزود: از تعداد 50 هزار و 44 بازدید توسط دانشگاه علوم پزشکی، 1640 مورد به تصمیمات دادگاهی رسید و در نهایت 112 مورد به تعطیلی و پلمپ ختم شده‌ است.

حسنی با بیان اینکه در این مدت 12 هزار و 796 کارت بهداشتی برای صاحبان و مراکز تغذیه‌ای صادر شده است، خاطرنشان کرد: 1503 تعداد نمونه‌برداری از آب و استخر صورت گرفته است.

مدیرگروه تخصصی بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: روزانه 127 تیم بازرسی از اماکن موادغذایی عمومی، هتل‌ها، رستوران‌ها، استخرها، ترمینال و پایانه‌های مسافربری و ... بازدید کرده‌اند و در مجموع 300 نفر از ابتدای اسفند تا 11 فروروردین ماه در مراکز نظارتی، آزمایشگاهی و بازرسی فعالیت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان