۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پيشرفت‌هاي شهرداري قزوين در زمينه کنترل ترافيک ستودني است/ بهره گیری از تمام ظرفیت های کنترل ترافیک ضروری است
کد خبر: ۱۵۹۴۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

میر حيدري، فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين:

پيشرفت‌هاي شهرداري قزوين در زمينه کنترل ترافيک ستودني است/ بهره گیری از تمام ظرفیت های کنترل ترافیک ضروری است

فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين در بازديد از مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين و استوديو راديو شهر خواستار تداوم و افزايش همكاري با شهرداري قزوين در راستاي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شد.

پيشرفت‌هاي شهرداري قزوين در زمينه کنترل ترافيک ستودني است/ بهره گیری از تمام ظرفیت های کنترل ترافیک ضروری است
به گزارش صبح قزوین  و به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری  قزوین، محمد رضا میر حیدری در اين بازديد به همراه معاونانش گفت: با توجه به اينکه شهرداري قزوين در زمينه حمل و نقل به پيشرفت‌هاي خوبي رسيده است، تداوم و افزايش همکاري با شهرداري قزوين باعث خواهد شد به شهروندان خدمات خوبي ارائه شود.
5
این مقام مسئول افزود: پيشرفت زيرساخت‌هاي شهرداري قزوين در زمينه کنترل ترافيک و نظم و امنيت در بين شهروندان ستودني است و اين مهم با همت و پيگيري مديريت شهري به تحقق رسيده است.
وي اظهار داشت: امکانات کنترل ترافيک توسط شهرداري قزوين کاملا به روز شده است و بايد بتوان با تداوم و افزايش همکاري از اين سرمايه بزرگ براي خدمت به شهروندان به نحو شايسته استفاده کرد.
میر حيدري گفت: شهرداري و نيروي انتظامي وظايف مشترکي براي برقراري نظم و امنيت در شهر دارند و اين دو مجموعه در کنار هم مي‌توانند آرامش در شهر را حفظ کنند.
69
اين مقام مسئول با اظهار اينکه تاکنون شهرداري قزوين و نيروي انتظامي همکاري و تعامل خوبي داشتند، گفت: براي رسيدن به اهداف موردنظر بايد همکاري اين دو مجموعه نسبت به گذشته بيشتر شود و اين مهم در راستاي برقراري و حفظ امنيت بين شهروندان است.
فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين خاطر نشان کرد: استفاده نکردن از اين امکانات ناخدمتي به شهروندان است و بايد از تمام ظرفيت‌هاي اين مجموعه استفاده شود.
2
وي خواستار تشکيل کارگروهي شد تا برخي از مشکلات حمل و نقل حل شود، افزود: در اين کارگروه مشترک بين شهرداري قزوين و نيروي انتظامي خواهيم توانست همکاري‌هاي اين دو مجموعه را افزايش دهيم.
انتهای پیام/3007
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان