۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امنیت کامل در مسیرهای برون شهری برقرار است
کد خبر: ۱۵۹۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین:

امنیت کامل در مسیرهای برون شهری برقرار است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از برقراری کامل امنیت در جاده های خارج از شهر خبر داد.

امنیت کامل در مسیرهای برون شهری برقرار است
سرهنگ حمید محبعلی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره امنیت جاده‌های خارج از شهر، ابراز کرد: تمام محورهای برون شهری تحت پوشش کامل نیروی انتظامی است.
وی افزود: امنیت جاده های برون شهری توسط واحدهای گشت هر منطقه و پلیس راه تامین می‌شود، همچنین واحدهای گشت نامحسوس در مسیرهای کم تردد برون شهری به شکل مداوم در حال فعالیت هستند.
سرهنگ محبعلی یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود هر نوع مورد مشکوک در جاده‌های خارج از شهر را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهندتا پلیس در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کند.
وی تاکید کرد: هرچند که وظیفه پلیس راه در حوزه‌های ترافیکی است اما واحدهای گشتی پلیس راه نیز موظف به رسیدگی به موارد مشکوک هستند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین تاکید کرد: تمام محورهای برون شهری استان تحت بازرسی واحد گشتی قرار دارد و در تمام طول شب این واحدهای گشتی به انجام وظیفه می‌پردازند.
وی با اشاره به فعالیت مداوم واحدهای گشت نامحسوس، گفت: پلیس هر روز و هر شب در راه‌های برون شهری در حال گشت زنی هستند اما به دلیل گستردگی راه‌های خارج از شهر، این واحدها کمتر در دید شهروندان هستند.
سرهنگ محبعلی در پایان اعلام کرد: از روستاییان و مسئولین روستایی تقاضا داریم که در صورت مشاهده افراد مشکوک در محورهای روستایی، با پلیس تماس بگیرند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان