۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قیمت گوشت کاهش می یابد/ کاهش ۳۰ درصدی تقاضا در بازار
کد خبر: ۱۵۹۴۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۱۴:۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی:

قیمت گوشت کاهش می یابد/ کاهش ۳۰ درصدی تقاضا در بازار

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با رصد و بررسی کشتارگاه ها باید گفت که تقاضا در بازار نسبت به سال گذشته از کاهش ۳۰ درصدی برخوردار بوده است.

قیمت گوشت کاهش می یابد/ کاهش ۳۰ درصدی تقاضا در بازار
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در خصوص قیمت گوشت در بازار اظهار داشت: از اوایل اسفند ماه تا کنون قیمت گوشت گوسفندی در بازار تغییر خاصی نداشته به طوریکه اکنون هر کیلوگرم شقه بدون دمبه به مغازه دار بین 30 تا 31 هزار تومان و به مشتری 33 تا 34 هزار تومان عرضه می شود.

وی با اشاره به روند بازار نوروز در مقایسه با سال گذشته گفت: با رصد و بررسی کشتارگاه ها باید گفت که تقاضا در بازار نسبت به سال گذشته از کاهش 30 درصدی برخوردار بوده است.

ملکی در خصوص دلایل کاهش تقاضا در ایام نوروز بیان کرد: در واقع مردم در روزهای پایانی سال 94 عمده خرید خودرو کردند و از طرفی با توجه به سفرهای درون شهری کاهش قدرت خرید تقاضا کاهش چشم گیری داشته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: در اواخر بهمن ماه سال گذشته کاهش قیمت پوست و دمبه و توقف صادرات به قیمت گوشت سایه انداخته و موجب افزایش قیمت شده است اما گفتنی است که در ماه های آتی تا بهبود روند صادراتی قیمت گوشت کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان