۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرایی شدن پیام رهبری در اجلاس نماز، عامل رفع بسیاری از معضلات جامعه
کد خبر: ۱۵۹۴۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۱۳:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان مطرح کرد

اجرایی شدن پیام رهبری در اجلاس نماز، عامل رفع بسیاری از معضلات جامعه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: پیام مقام معظم رهبری به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، حاوی نکات ارزنده‌ای است که با اجرای آن بسیاری از معضلات جامعه مرتفع می‌شود.

اجرایی شدن پیام رهبری در اجلاس نماز، عامل رفع بسیاری از معضلات جامعه
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نخستین جلسه‌ ستاد اقامه نماز بنیاد استان در سال جاری، اقامه‌ی نماز و انجام برنامه‌های ارزشی را امری قلبی دانست و افزود: درست است که ما برای اجرای برنامه‌های نماز در بنیاد بایستی دستورالعمل‌های ستاد اقامه نماز را مدنظر داشته باشیم، اما نماز و انجام امور مرتبط با آن امری قلبی و جزو باورهای دینی و اعتقادی ماست.

وی گفت: همه‌ی همکاران ما باید تلاش کنند تا اقامه‌ نماز و اجرای برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر در طول سال و در همه زمان‌ها در بنیاد و در زندگی شخصی‌مان نیز جاری و ساری باشد.

رییس ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که در استان قزوین برگزار شد، گفت: پیام رهبر معظم انقلاب حاوی نکات ارزنده‌ای است که با اجرای آن، بسیاری از معضلات جامعه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: رهنمودهای رهبری در این پیام، بایستی به درستی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکارهای اجرایی آن در سطح بنیاد و جامعه‌ی هدف مشخص شود.

در این نشست برنامه‌های بیست گانه‌ی پیشنهادی ستاد اقامه‌ی نماز بنیاد استان قزوین که برخی از آنان قابلیت اجرای ملی را نیز دارد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان