۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین هیچ دخالتی در انتخاب استاندار قزوین ندارم/اصلا نظری در خصوص غیر بومی بودن نداشتم
کد خبر: ۱۵۹۳۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

علیخانی در گفت و گو با صبح قزوین:

هیچ دخالتی در انتخاب استاندار قزوین ندارم/اصلا نظری در خصوص غیر بومی بودن نداشتم

شیخ قدرت علیخانی گفت: من سمتی در استان قزوین ندارم و هیچ اعمال نظری هم در انتخاب استاندار نمی کنم.

هیچ دخالتی در انتخاب استاندار قزوین ندارم/اصلا نظری در خصوص غیر بومی بودن نداشتم

حجت الاسلام علیخانی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در خصوص دیرکرد انتخاب استاندار اظهار کرد: این موضوع بر عهده دولت می باشد و از وزارت کشور و دولت باید جویا شد چرا این مسیر به خوبی پیش نرفته است؛ من هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارم.

وی ادامه داد: چون من هیچ مستولیتی ندارم نمی توانم توصیه ای هم در این رابطه به آنها بکنم و پیگیر قضیه انتخاب استاندار باشم.

مشاور پارلمانی آیت الله هاشمی در پاسخ به اینکه این در رسانه ها مطرح شده که نظر شما بر انتخاب استاندار غیربومی است، تصریح کرد: من اصلا نظری در این رابطه ندارم.
یادتان نیست مدتی پیش یکی از نمایندگان گفته بود علیخانی در استان مسئولیتی ندارد و نباید دخالت کند؟ لذا هیچ نقشی در این رابطه ندارم و باید سراغ کسانی که مسئولیت دارند رفت.

علیخانی در رابطه با مذاکرات ژنو و رعایت خط قرمزهای نظام اذعان داشت: در حال حاضز نمی توان اظهارنظر و قضاوتی داشت فعلا که 2 طرف خوشبینانه به این مذاکرات نگاه می کنند، باید این جلسات به سمتی پیش رود که به نتبجه دلخواه مردم دست پیدا کند.

نماینده سابق قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خط قرمزهای نظام در این مذاکرات حقوق هسته ای مردم است که ایران بتواند از بحث صلح آمیز هسته ای خود استفاده کند.
حق طبیعی ملتی که باید آن را برای خود محفوظ بدارد.

وی اعلام کرد: دنیا باید اجازه دهند ما از حقوق مسلم خودمان استفاده کنیم.

علیخانی در رابطه با سفرهای استانی دولت یازدهم، گفت: پشتوانه هر دولتی مردم هستند و باید بین آنها حضور پیدا کند و به استانها سفر کند و مخصوصا استان هایی که در دوران تبلیغات انتخاباتی توفیق حضور تداشته است، که به نظر من باید در اولویت قرار بگیرند و رئیس جمهور باید در استانها حضور پیدا کرده و از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دهد.

مشاور پارلمانی آیت الله هاشمی افزود: حضور در بین مردم مخصوصا آنهایی که به این دولت رأی دادند به نطر من ضروری است.
هر دولتی در مرحله اول باید حق مردم را ادا کند.
البته ما در آستانه گزارش یکصد روزه دولت هستیم که هفته آینده طیق گزارش سخنگوی دولت اعلام می شود امیدوارم حقایق و مشکلاتی که دولت گذشته برای ابن کشور به وجود آورده بتواند شفاف مردم را در جریان این حقایق و مشکلات قرار دهد.

وی در پایان در خصوص تلاش های برخی اصلاح طلبان برای آزادی سران فتنه، خاطرنشان کرد: می خواهیم روزی به جایی برسیم که هیچ زندانی در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان