۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امسال ۳۰ میلیارد تومان آسفالت در معابر کرمانشاه ریخته می‌شود
کد خبر: ۱۵۹۱۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امسال ۳۰ میلیارد تومان آسفالت در معابر کرمانشاه ریخته می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: امسال نهضتی در امر آسفالت معابر در کرمانشاه ایجاد خواهد شد.

امسال ۳۰ میلیارد تومان آسفالت در معابر کرمانشاه ریخته می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: امسال نهضتی در امر آسفالت معابر در کرمانشاه ایجاد خواهد شد.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی در دیدار با مدیران مناطق و روسای سازمان های زیر مجموعه شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ۵ ساله توسعه شهرداری کرمانشاه در دست تدوین است، گفت: تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری‌ها، خواسته‌ای است که از سوی وزارت کشور به شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده و این نکته یک امتیاز مثبت برای شهرداری کرمانشاه بود، چراکه از ماه ها قبل تدوین آن را شروع کرده‌ایم.

شعبانی با بیان اینکه اکنون زمان کار است و نباید فرصت ها را از دست دهیم، افزود: آسفالت معابر و کوچه های شهر باید با سرعت، دقت و کیفیت بالایی انجام گیرد و در انجام این کار، مناطق و محلات محروم و کم برخوردار سطح شهر باید در اولویت نخست قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم نهضتی در امر آسفالت معابر انجام داده و بالغ بر ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان آسفالت با کیفیت در معابر شهر بریزیم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مدیران شهرداری کرمانشاه باید کمر همت را بسته و از این به بعد وارد اجرای کارها و پروژه‌های عمرانی شوند.

وی ادامه داد: سال ۹۵ باید سال جهش عمرانی و فرهنگی شهر کرمانشاه باشد و آنچه که مطالبه مردمی است را باید با سرعت و دقت انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی نیز انتظارم از معاونت فرهنگی این است که با تعامل و همراهی با کمیسیون فرهنگی شورای شهر، وضعیت شهر را از حالت خمودگی درآورند.

شعبانی با بیان اینکه کار فرهنگی تنها ساختن ساختمان و فرهنگسرا نیست، گفت: هرچقدر در توسعه فرهنگی شهر کرمانشاه بیشتر کار کنیم، نتیجه مثبت آن را در دیگر حوزه ها و بخش‌ها خواهیم دید.

شهردار کرمانشاه همچنین با اشاره به مشکل آبگرفتگی معابر سطح شهر در ایام بارندگی، اظهارکرد: مشکل اصلی شهر کرمانشاه در بحث آبگرفتگی معابر این است که سیستم مهندسی حاکم بر مدیریت چندین ساله شهر کرمانشاه، سیستمی غیرکارآمد بوده و دیگر پاسخگوی این مشکلات نیست.

وی افزود: برخی سالهاست که در این استان مسوولند و با همین سیستم مهندسی ناکارآمد کارها را انجام می دهند، اما همه می دانیم که جواب نمی دهد.

شعبانی تاکید کرد: برای رفع این مشکل نیاز است از مشاوران رشته های تخصصی مهندسی استفاده کرد.

وی در ادامه به تشکیل چارت و ساختار سازمانی جدید شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به زودی چارت سازمانی جدید شهرداری را تشکیل خواهیم داد که با انجام آن معضل اصلی درون سازمانی شهرداری کرمانشاه مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما بدهکار مردم این شهر هستیم، گفت: شهر کنونی کرمانشاه شهری نیست که لایق جمعیت یک میلیونی آن باشد و این خسرانی است که از سالها قبل به مردم این شهر وارد شده، بنابراین باید با روحیه ای جهادی کارهای عمرانی را شروع کنیم.

شعبانی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری در ایام نوروز، اظهارکرد: با تلاش و همتی که تک تک مدیران، کارکنان و پرسنل شهرداری در ایام قبل و حین نوروز کشیدند، سیمای این شهر عوض شد و این سیمای آراسته شهر کرمانشاه را هم مردم و هم گردشگران و مسافرین نوروزی پسندیدند.

شعبانی همچنین بر تعامل ۱۰۰ درصدی با کلیه قسمت ها به ویژه شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: بسیار خرسندیم که حکومتی پارلمانی داریم و بر همین اساس شهرداری تابع دستورات شورای اسلامی شهر است.

وی خاطرنشان کرد: شهردار را شورای اسلامی انتخاب می کند و مجری و ناظر کارهای شهردار و مجموعه شهرداری، شوراست. بنابراین تعامل با آن در اولویت است.

شهردار کرمانشاه گفت: هماهنگونه که شورای حل اختلاف استان، شورا و شهرداری را به تعامل و همراهی دعوت کرد، ما نیز در مجموعه شهرداری همین رویه را در پیش خواهیم گرفت و تعامل با شورا را در اولویت قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان