۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افزایش ۲۱ درصدی بازدید گردشگران از قزوین
کد خبر: ۱۵۸۸۸۱ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۴ ساعت: ۱۵:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان اعلام کرد:

افزایش ۲۱ درصدی بازدید گردشگران از قزوین

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان گفت: كل اقامت در نوروز ٩٤ به میزان ۲۲۴ هزار و ۷۸۶ نفر بود که نوروز امسال این آمار به ۲۶۹ هزار و ۷۴۳ نفر رسید و رشد ۲۱ درصدی را در این موضوع شاهد بودیم.

افزایش ۲۱ درصدی بازدید گردشگران از قزوین
منوچهر حبیبی، جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: طرح نوروزی ما از 25 اسفندماه سال 94 شروع شد و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد که در این مدت حدود 7 میلیون خودرو از استان عبور کردند که پنج درصد افزایش را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.
وی در ادامه افزود: كل اقامت در نوروز ٩٤ به میزان 224 هزار و 786 نفر بود که نوروز امسال این آمار به 269 هزار و 743 نفر رسید و رشد 21 درصدی را در این موضوع شاهد بودیم.
این مسئول ادامه داد: همچنین تا 13 فروردین ماه یک میلیون و 593 هزار و 476 نفر از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی استان بازدید داشتند.
وی با اشاره به میزان بارش‌ها در ابتدای سال جاری اذعان کرد: میزان بارش‌ها در قزوین نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.
حبیبی ابراز کرد: محورهای قزوین- کرج، قزوین- رشت و قزوین- زنجان پرترددترین محورهای استان بودند و 58 دوربین نظارتی و تصویری در محورها برای کاهش تصادفات نصب شده بود که کاهش چشمگیر تصادفات درون شهری و برون شهری را در این مدت شاهد بودیم.
وی در پایان گفت: در کشور به ازای هر سه ساعت یک کشته در تصادفات داشتیم که این میزان در استان قزوین به ازای هر 48 ساعت بود که نشان از حضور مناسب دستگاه‌های امدادی و پلیس است.
‏انتهای پیام/2002
‏‏

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان