۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امروز در عرصه جنگ فکری و علمی در مقابل دشمن ایستاده ایم
کد خبر: ۱۵۸۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره):

امروز در عرصه جنگ فکری و علمی در مقابل دشمن ایستاده ایم

عبدالعلی آل بویه گفت: در دوره ای جوانان این مرز و بوم توانستند تمامیت ارضی را حفظ کنند و امروز وارد عرصه جنگ فکری و علمی با دشمن هستند.

امروز در عرصه جنگ فکری و علمی در مقابل دشمن ایستاده ایم

به گزارش صبح قزوین، عبدالعلی آل بویه در افتتاحیه 25 نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشور، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه که نشان از دستاوردهای پژوهشگران ایرانی است و خودباوری، خوداتکایی، ارزش مداری ملت ایران و اندیشمندان می باشد که مصادف شدن با هفته بسیج است را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: باید خدا را شاکر بود که در دوره ای مشغول به خدمت هستیم که شاهد انقلاب اسلامی بودیم که براساس اراده مردم و محوریت فرهنگ و تمدن اسلامی در ایران شکل گرفت که سال ها زیر یوغ استعمار و حکومت سلطنتی قرار داشت.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه رهبری امام خمینی این انقلاب را رقم زد، اعلام کرد: ایران اسلامی با این انقلاب توانست به دنیا ثابت کند دارای استقلال است و نسبت به تمام دنیا از یک حقوق برابر برخوردار می باشد.
این مسئله حاصل خودباوری و اراده و عزم مردم بود.

آل بویه افزود: ایران ملتی است که با الهام از آموزه های اسلام و با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مسیر تکامل و عبودیت قرار گرفت و با پایبندی به ازرزش ها تا به امروز توانسته در دهه چهارم انقلاب در مسیر پیشرفت و عدالت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه با برپایی این دست از نمایشگاه ها می توان اقتدار کشور را به نمایش گذاشت، اذعان داشت: ایران اسلامی به جهان نشان داد می توان روی پای خود ایستاد و با تکیه بر نیروی بومی و جوانان نخبه خودمان به جایی رسیدیم که از همه دنیا بی نیاز شده ایم.

این رئیس دانشگاه عنوان کرد: با گذشت سه دهه از موفقیت ها و استمرار آن شاهد دشمنی های بی حد دشمنان هستیم؛ زیرا ایران موضع حق و راه صحیح را می رویم.
امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است که در خط مقدم آن نخبگان و دانشگاهیان قرار دارند.

آل بویه با اشاره به اینکه هدف دشمن تحت تاثیر قرار دادن نخبگان است، تاکید کرد: استعمارگران دنیا با تخریب فکری دانشمندان می خواهد بر ملت و جامعه مسلط شوند.
در این دهه با دشمنی در حال دست و پنچه نرم کردن هستیم که می خواهد به ناحق بر همه دنیا حکومت داشته باشد.

وی تصریح کرد: کسانی که تا سه قرن پیش هویتی نداشته است و مسلمانان وارث دین هستند و امروز کار به جایی رسیده که آنها می خواهند ایران را مطیع خود بکند.
ملت ایران توانست 3 دهه از انقلاب را ثابت و استوار پیش ببرد.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: در دوره ای جوانان این مرز و بوم توانستند تمامیت ارضی را حفظ کنند و امروز وارد عرصه جنگ فکری و علمی با دشمن هستند.

آل بویه در پایان خاطرنشان کرد: باید قدردان این نعمت الهی باشیم و در عرصه جنگ نرم و علم و استقرار علمی به نبرد ادامه دهیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان