۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز ثبت سفارش الکترونیکی كتاب‌هاي درسي ابتدايي و پيش دانشگاهي
کد خبر: ۱۵۸۶۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۴ ساعت: ۹:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

آغاز ثبت سفارش الکترونیکی كتاب‌هاي درسي ابتدايي و پيش دانشگاهي

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از آغاز ثبت سفارش الکترونیکی كتاب‌هاي درسي ابتدايي و پيش دانشگاهي خبر داد.

آغاز ثبت سفارش الکترونیکی كتاب‌هاي درسي ابتدايي و پيش دانشگاهي
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي وزارت آموزش و پرورش، ثبت الکترونیکی سفارش و توزيع كتاب‌هاي درسي دوره‌هاي تحصيلي آموزش ابتدايي و پيش دانشگاهي آغاز شد.

وی افزود: ثبت و توزیع الکترونیکی کتب دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی در راستای توسعه دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی و نیز نظارت بر روند توزیع کتب درسی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: برای ثبت سفارش کتب درسی می‌توان از طريق سامانه الکترونیکی www.irtextbook.ir يا www.irtextbook.com اقدام نمود.

قاسمی تصریح کرد: انتظار می‌رود تا مناطق و مدارس نسبت به اطلاع رساني جامع و فرهنگ سازي براي خانواده‌ها و سطوح و اقشار مختلف در سطح استان اقدام نمایند.

این مسئول اضافه کرد: مدارس از طريق سامانه سناد می‌توانند نسبت به ثبت سفارش گروهي دانش‌آموزان اقدام نمایند و از 16 فروردین 95 ثبت سفارش گروهی و افرادی کتب درسی آغاز خواهد شد.

گفتنی است ثبت سفارش الکترونیکی گروهی و انفرادی کتب درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی از 16 فروردین ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه و ثبت سفارش الکترونیکی کتب درسی پایه اول ابتدایی از 1 خرداد ماه لغایت 20 شهریور انجام می‌شود.

همچنین ثبت سفارش الکترونیکی گروهی و انفرادی کتب درسی دوره پیش دانشگاهی از 16 فروردین ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه 95 انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان