۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین از سالی که اقتصاد مقاومتی زینت بخش بیلبوردهای شهر بود تا اظهارنظرهای امام جمعه درباره جمله "دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها"
کد خبر: ۱۵۸۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۴ ساعت: ۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از سالی که اقتصاد مقاومتی زینت بخش بیلبوردهای شهر بود تا اظهارنظرهای امام جمعه درباره جمله "دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها"

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از سالی که اقتصاد مقاومتی زینت بخش بیلبوردهای شهر بود تا اظهارنظرهای امام جمعه درباره جمله "دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها"
به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.


ایجاد تفرقه و نفاق در کشور از آفات اظهارات نابجای مسئولان/ اینکه می‌گویند "دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها" از سر آگاهی است

امام جمعه قزوین با اشاره به پیامدهای اظهاراتی نظیر "دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها" گفت: چنین اظهاراتی دشمن را اهل مذاکره و روشن فکر معرفی می‌کند؛ در حالی که آنها اهل منطق و مذاکره نیستند.



از سفر به هندوستان ایران تا سفر به ماقبل تاریخ/ مهجوریت و گمنامی جاذبه های گردشگری استان نزد اهالی قزوین
استان قزوین طی سالی که گذشت با رشد 40 درصدی گردشکرانی مواجه شد که پیشتر به جای گردشگران قزوین مسافران عبوری از استان بودند.



ردپای سردار سلیمانی بر پرده سینما
فیلم بادیگارد تماما در تکریم شخص سردار سلیمانی نیست، بلکه بخشی از فیلم در تکریم این شخصیت ارزشمند و کل آن در تکریم امثال قاسم سلیمانی، همت‌ها و باکری‌هایی است که در طول چهار دهه در نهایت گمنامی و رنجوری زیستند.



سرشاخ شدن احسان لشگری با حریفان در آمریکا
کشتیگیر آزادکار قزوینی در آمریکا به میدان می‌رود.



بهره‌برداری فاز نخست مجتمع توانبخشی قزوین همزمان با سفر ریاست جمهوری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از بهره‌برداری فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین، همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.



تکرار انجمن حجتیه این بار در سازش با آمریکا/ هشدار رهبری درباره خطر تهی‌شدن جمهوری اسلامی از محتوا
رهبر انقلاب در اولین سخنرانی خود در حرم رضوی درباره دوراهی دروغینی که برخی در رابطه با آینده ملت ایران و دولت امریکا ترسیم می‌کنند، هشدار دادند.



کاهش 56 درصدی تصادفات در راه های استان قزوین
رئیس پلیس راه استان قزوین از کاهش 56 درصدی تصادفات در راه های استان قزوین خبر داد.



حضرت زهرا(س) الگوی تمام عیار محبت به همسر و فرزندانش بود
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین ضمن اشاره به جایگاه والای صدیقه طاهره(س) ابرازکرد: حضرت زهرا(س) الگوی تمام عیار محبت به فرزندان و همسر بودند.



روستاهای بالای 4 هزار نفر جمعیت دارای کتابخانه می‌شوند
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، مهم‌ترین برنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در سال جاری را آغاز روند احداث کتابخانه‌ها در روستاهای بالای 4 هزار نفر جمعیت ذکر کرد.



12 فروردین، خط مشی ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی نشان می‌دهد
نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه باید دیدگاه‌های جمهوری اسلامی بخوبی تبیین شود گفت: دوازدهم فروردین، خط مشی ما را در برابر کفر و استکبار جهانی نشان می‌دهد.



همایش‌های عمومی همزمان با نماز جمعه برگزار نشود

امام‌جمعه قزوین گفت: نباید همایش‌های عمومی همزمان با نماز جمعه برگزار شود زیرا خداوند فرموده: "چون ندای نماز جمعه آمد به نماز بشتابید" و باید به این امر الهی توجه ویژه داشت.



مهمترین عملکرد مدیران استان در سال 94 از نگاه خودشان/ سالی که اقتصاد مقاومتی فقط زینت بخش بیلبوردهای شهر بود
خبرنگار سایت خبری- تحلیلی صبح قزوین در یک نظرسنجی از برخی از مدیران استان جویای برجسته‌ترین عملکرد این مسئولین در سال 94 شد.



تصادفات اخیر در استان 6 کشته و 5 مصدوم برجای گذاشت
در تصادفات اخیر استان 6 نفر از هموطنان کشته شدند.



بازسازی 1500 واحد مسکونی سیل‌زده در بخش اسفرورین
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: مهمترین برنامه سال جاری از ابتدای سال بازسازی واحدهای خسارت دیده منطقه شهرستان تاکستان بخش اسفرورین است که قریب به 1500 واحد مسکونی بازسازی و مرمت می‌شود.



شهدای مدافع حرم، مهم‌ترین سند اثرگذاری برنامه‌های راهیان نورند
امروز برگزاری اردوی راهیان نور بستری مناسب برای انتقال سیره و فرهنگ شهدا به نسل جوان است که شهدای مدافع حرم، مهم‌ترین سند اثرگذاری برنامه‌های راهیان نورند.



هم افزایی مدیران در راستای رشد و اعتلای استان ضروری است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: هم افزایی مدیریت شهری و استانی در راستای رشد و اعتلای استان مهم و ضروری است.



قول استاندار جهت کمک به ساخت ساختمان رفاهی بخش خون بیمارستان قدس
در پنجمین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب بازی استاندار قزوین با حضور در غرفه مکس اظهار کرد: جهت تسهیل در ساخت پروژه ساختمان رفاهی جنب بخش خون بیمارستان قدس بررسی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.



آمار ورود گردشگران به استان از مرز یک میلیون نفر گذشت/ 4 مورد فوتی در حوادث جاده‌ای
جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان از افزایش ورود گردشگران به استان خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هفتم 4 نفر فوتی داشتیم که نسبت به سال گذشته 76 درصد کاهش را شاهد بودیم.

 انتهای پیام/9003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان