۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ورود ۶ میلیون خودرو به استان تا پایان روز یازدهم فروردین/ ۳۸ تیم و گشت بازرسی برای حراست از طبیعت آماده شده‌اند
کد خبر: ۱۵۸۱۹۵ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۲ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در قزوین:

ورود ۶ میلیون خودرو به استان تا پایان روز یازدهم فروردین/ ۳۸ تیم و گشت بازرسی برای حراست از طبیعت آماده شده‌اند

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در استان از آمادگی ۳۸ تیم بازرسی برای حراست از طبیعت در روز سیزده بدر خبر داد و گفت: تا پایان روز یازدهم ۶ میلیون خودرو وارد استان شده‎اند.

ورود ۶ میلیون خودرو به استان تا پایان روز یازدهم فروردین/ ۳۸ تیم و گشت بازرسی برای حراست از طبیعت آماده شده‌اند
منوچهر حبیبی، جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تعداد خودروی ورودی به استان تا پایان روز 11 فروردین به 6 میلیون خودرو رسید و این موضوع استان قزوین را جزء پرترددترین شهرهای کشور قرار داده است.

وی در ادامه درباره ورود گردشگران به استان گفت: ميزان بازديد گردشگران از جاذبه‌هاي گردشگري به یک میلیون و چهارصد و هشت هزار و 347 نفر رسیده و ميزان اقامت گردشگران در استان نیز 192 هزار و 757 نفر بوده است.

این مسئول یادآور شد: با توجه به ادامه داشتن دور دوم سفرهای نوروزی در استان طرح تسهیلات سفرهای نوروزی تا پایان روز پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

حبیبی درباره برنامه 13 فروردین که روز طبیعت نامیده می‌شود، اذعان کرد: در این روز به منظور حفاظت و حراست از طبیعت و توجه به محیط زیست، 38 تیم و گشت بازرسی فعال شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین پرسنل محیط زیست و منابع طبیعی فردا حضور پررنگی خواهند داشت و با مشارکت محیط زیست و شهرداران استان، 20 هزار کیسه جمع آوری زباله در مبادی ورودی در اختیار مسافران جهت جلوگیری از پخش زباله در طبیعت، قرار داده می‌شود.

این مسئول در پایان ابراز کرد: بروشورهای راهنما در حوزه محیط زیست نیز آماده شده، که در این روز بین مسافران نیز توزیع می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان