۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اسکان بیش از ۵۲ هزار نفر روز در ستاد نوروزی فرهنگیان قزوین/ افزایش تعداد مسافران نسبت به سال گذشته
کد خبر: ۱۵۸۱۹۴ نویسنده: یوسف خدایاری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۲ ساعت: ۱۵:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

اسکان بیش از ۵۲ هزار نفر روز در ستاد نوروزی فرهنگیان قزوین/ افزایش تعداد مسافران نسبت به سال گذشته

مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به افزایش آمار اسکان مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: بیش از ۵۲ هزار و ۱۷۲ نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان قزوین اسکان یافتند.

اسکان بیش از ۵۲ هزار نفر روز در ستاد نوروزی فرهنگیان قزوین/ افزایش تعداد مسافران نسبت به سال گذشته
یوسف خدایاری مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، با اشاره به آمار اسکان مسافران در ستاد نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: از 27 اسفند ماه سال 94 تا ساعت 10 صبح امروز(12 فروردین) 26 هزار و 189 نفر در قالب 8 هزار و 117 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان قزوین اسکان یافتند.

وی افزود: این تعداد شامل 20 هزار و 11 نفر فرهنگی در قالب 6 هزار و 142 خانوار و 6 هزار و 178 نفر غیرفرهنگی در قالب یک هزار و 975 خانوار هستند.

مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرروش استان قزوین خاطرنشان کرد: بر این اساس بیش از 52 هزار و 172 نفر اقامت روز شامل 29 هزار و 857 نفر روز فرهنگی و 12 هزار و 317 نفر روز غیرفرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان ثبت شده است.

وی با اشاره به افزایش آمار اسکان مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته عنوان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته در حدود 50 هزار نفر روز مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند این آمار طی سال جاری با 2 هزار و 172 نفر روز افزایش به 52 هزار و 172 نفر روز تا این لحظه رسیده است که احتمالا تا پایان وقت فردا به این آمار افزوده شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرروش استان قزوین در خصوص مدت زمان اسکان میهمانان در مراکز تحت پوشش آموزش و پرورش گفت: متوسط مدت زمان اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان، دو روز بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بازدید بیش از 900 نفر گردشگر از موزه فرهنگ و آموزش استان قزوین بیان کرد: از آنجا که امسال نخستین سال بازدید رسمی گردشگران از موزه فرهنگ و آموزش بود این تعداد بازدیدکننده، آمار خوبی است.

خدایاری در پایان تصریح کرد: در نظر داریم تا با همکاری و تعامل اداره کل میراث فرهنگی استان، فضای موزه را گسترش و تعداد آثار به نمایش گذاشته شده را افرایش دهیم و با اطلاع رسانی و انجام تبلیغات در جهت معرفی و جذب بیشتر گردشگران بکوشیم.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان