۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بهره‌برداری فاز نخست مجتمع توانبخشی قزوین همزمان با سفر ریاست جمهوری
کد خبر: ۱۵۸۰۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۲ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خبر داد:

بهره‌برداری فاز نخست مجتمع توانبخشی قزوین همزمان با سفر ریاست جمهوری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از بهره‌برداری فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین، همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

بهره‌برداری فاز نخست مجتمع توانبخشی قزوین همزمان با سفر ریاست جمهوری
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از بهره‌برداری فاز نخست مجتمع توانبخشی قزوین خبر داد و گفت: با مساعدت بنیاد مرکز و استانداری قزوین کار تکمیل فاز اول مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در حال اجرا می‌باشد که همزمان با سفر ریاست جمهوری به قزوین مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: فاز اول این مجتمع، شامل سالن ورزشي و استخر مي‌باشد كه تاكنون 95 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و فاز دوم نيز شامل ساختمان اداري، فرهنگي و توانبخشي بوده كه از 71 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.

حقایق‌پور در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی و ارائه‌ طرح‌های اجرایی در سال جاری افزود: امیدواریم با ابتکار و ارائه‌ برنامه‌های نوین توسط معاونین و روسای شهرستان‌ها، بتوانیم جهش مناسبی در جهت ارائه‌ برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

وی گفت: همانند سال‌های گذشته باید برنامه‌ریزی مناسب و تحولی در دستور کار همه مدیران قرار گرفته و نسبت به اجرایی شدن آن در سال جاری تلاش بیشتری انجام شود.

رونمایی از جلد سوم کتاب «فار»
وی در ادامه با اشاره به رونمایی از کتاب وصایای شهدا اظهار کرد: در نخستین روزهای سال 95 و در اولین جلسه‌ شورای اداری استان قزوین، سومین جلد کتاب فار از مجموعه‌ی وصایای شهدای استان قزوین رونمایی می‌شود.

وی افزود: مجموعه‌ی کتب فار، حاوی وصایای شهدای استان قزوین می‌باشد که به نحو شایسته‌ای توسط حسن شکیب‌زاده، از نویسندگان حوزه‌ی دفاع مقدس، تدوین و تنظیم شده است.

حقایق پور خاطرنشان کرد: دو جلد این کتاب در سال گذشته منتشر شد و در جلسه‌ی شورای اداری استان شاهد رونمایی سومین جلد آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از سه هزار شهید استان قزوین، یک هزار و 100 شهید دارای وصیت نامه می‌باشند، عنوان کرد: این وصایا برای نخستین بار در سطح کشور به نحوی تنظیم و تدوین و منتشر می‌شود که قابل استفاده‌ عموم مردم، همچنین مراکز فرهنگی و هنری برای پرداختن به موضوعات عمومی و همگانی آن در قالب تولید فراورده‌های فرهنگی ‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به وجود 310 وصیت‌نامه در سومین جلد کتاب فار، افزود: چهارمین جلد این مجموعه که آخرین آن می‌باشد نیز تا پایان فصل جاری منتشر و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی در پایان به پیگیری امور بهداشت و درمان جامعه هدف، ساماندهی گلزارهای شهدای روستایی و تعویض سنگ قبور گلزار شهدای قزوین تاکید کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان