۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین سفره ناهار همایش بی قیمه نثار ماند
کد خبر: ۱۵۷۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حواشی نخستین همایش ملی برند؛

سفره ناهار همایش بی قیمه نثار ماند

در ادامه بررسی حواشی نخستین همایش ملی برند و شرکت های دانش بنیان که در روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه برگزار شد، قیمه نثار به عنوان برند غذاهای قزوین سوژه ساز شد.

سفره ناهار همایش بی قیمه نثار ماند

به گزارش صبح قزوین، مدیر عامل شرکت کار آفرینی سرمایه گذاری سیمرغ؛ مهندس ثقفی بود که با موضوع " مورد کاوی برند سازی در زمینه فناوری اطلاعات" سخنرانی نمود.

وی اطلاعات خود را در زمینه " برند" حاصل تلاش تجربی اش عنوان کرد و آن را با تحصیلات آکادمیک اش بی ارتباط دانست.

ثقفی که در ارائه ی مطالب خود از شیوه ای پویا بهره می جست به عنوان اولین مثال از برند، در اسلاید خود تصویری از قیمه نثار را به نمایش گذاشت.

211120131158

او این غذای سنتی را به عنوان یک برند از شهر قزوین معرفی نمود و در حالی که لبخند بر لبان شرکت کنندگان همایش که از سراسر کشور آمده بودند نشسته بود، اظهار امیدواری کرد که در نهار همایش این غذا سرو شود.

بی شک آن تصویر واضح و اشتها برانگیز به عنوانی برند غذاهای قزوین همراه با توضیحات تکمیلی مهندس ثقفی، عده ای از میهمانان را برای صرف این غذا مشتاق کرده بود.

بالآخره هر همایش چه مفید باشد چه غیر مفید، ناهارش همیشه مفید است و این چیزی است که تمامی شرکت کنندگان همایش ها در تاریخ بدان اذعان داشته اند و خاطره ی قیمه نثار خوشمزه  نهار اجلاس جهانی شهر قزوین هنوز در یادها زنده است.

31082013779

در هر صورت، پس از اتمام بخش اول همایش و اقامه ی نماز، شرکت کنندگان از پارک علم و فناوری با اتوبوس هایی بسیار مجهز  به سمت دانشگاه امام خمینی حرکت نمودند.

پس از مسافتی پیاده روی و راهنمایی مسئولین همایش که ید طولایی در جهت یابی داشتند، مدعوین به سلف رسیدند، که علی رغم اشتهای تحریک شده شان برای قیمه نثار قزوینی ها به عنوان یک برند، با جوجه کباب مواجه شدند.

211120131170

جوجه کبابی که کار آفرینان جدا از مسئولان آن را صرف نمودند و همین امر موضوع گلایه ی برخی از شرکت کنندگان شد که سوژه  دیگری در پرونده حواشی همایش ملی برند، شد.

انتهای پیام /3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان