۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۱۲ فروردین، خط مشی ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی نشان می‌دهد
کد خبر: ۱۵۷۷۳۹ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۱ ساعت: ۷:۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

۱۲ فروردین، خط مشی ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی نشان می‌دهد

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه باید دیدگاه‌های جمهوری اسلامی بخوبی تبیین شود گفت: دوازدهم فروردین، خط مشی ما را در برابر کفر و استکبار جهانی نشان می‌دهد.

۱۲ فروردین، خط مشی ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی نشان می‌دهد
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره لزوم بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه که روز " جمهوری اسلامی" نامگذاری شده است، اظهار کرد: دوازدهم فروردین ماه در تاریخ انقلاب ثبت شده است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی دیدگاه‌های مختلفی برای اینکه نظام ما بر چه اساسی پایه ریزی شود، مطرح می‌شد.
وی در ادامه افزود: عده‌ای حکومت خلق دموکراتیک و برخی جمهوری دموکراتیک و اسامی دیگری برای انقلاب اسلامی نامگذاری می‌کردند، به ویژه چند گروه فعال این قصه بودند.
حسینی با اشاره به وقایع شکل گیری روز تاریخی ۱۲ فرردین ماه اذعان کرد: کمونیست‌ها، منافقین، لیبرال‌ها و ملی گراها همه در فعالیت بودند تا نام این نظامی که مردم برای پیروزی آن انقلاب کردند، را به سلیقه خود نامگذاری کنند؛ اما امام خمینی(ره) فرمودند؛ جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.
وی ادامه داد: نظر امام راحل این بود که هم مردم در دین و حکومت ایران اسلامی نقش داشته باشند و هم مبانی این نظام بر مبنای اسلام باشد.

12 فروردین ماه برای ملت ایران نقش برگ برنده‌ را دارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در روز ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای "آری" دادند، ابراز کرد: اکثریت جامعه آن روز پای صندوق‌های رای آمدند و نظر امام راحل را برای انقلاب خود تائید کردند.
وی تصریح کرد: اینکه همه گروه‌های لیبرال و دموکرات و منافق درصدد بودند که این ملت را از این تفکر منصرف کنند، اما ملت با همه وجود از نظر امام حمایت کرد تا حکومت نه شرقی و نه غربی دارای یک جایگاه ویژه‌ که مبانی فکری‌اش در سیاست و اقتصاد و فرهنگ و سطوح اجتماعی اسلام باشد.
این کارشناس سیاسی تاکید کرد: مردم در سال ۵۸ حماسه بزرگی را خلق کردند که این رویداد باید حفظ و ماندگار در تاریخ باقی بماند و باید تبیین شود که در آن روز دیدگاه‌های انقلاب چه بوده و مردم به چه مبانی رای دادند.
وی گفت: بزرگداشت این روز برای ملت ایران نقش برگ برنده‌ای دارد که دیدگاه‌های ایران اسلامی را به جهانیان معرفی می‌کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس در پایان بیان کرد: 12 فروردین ماه خط مشی ما را در برابر کفر و استکبار جهانی نشان می‌دهد؛ تا به امروز ما روی این اصول ایستاده ایم و در برابر زورگویان عالم محکم به سمت آرمان‌های اصلی خود حرکت می‌کنیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان