۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صندلی های برند دار، در انتظار مسئولین غایب استان خالی ماند
کد خبر: ۱۵۷۶۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حواشی همایش ملی برند؛

صندلی های برند دار، در انتظار مسئولین غایب استان خالی ماند

نخستین همایش ملی برند و شرکت های دانش بنیان در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری با ابتکاری متفاوت برگزار شد.

صندلی های برند دار، در انتظار مسئولین غایب استان خالی ماند
به گزارش صبح قزوین، رأس ساعت 9 صبح مراسم افتتاحیه این همایش آغاز گردید، نکته بسیار جالب و متفاوت در شروع مراسم آن بود که به نحوی ابتکاری صندلی های مسئولین کشوری و شهری نیز دارای برند بود!

سمت شرکت کنند گان در یک برگه ی A4 با فونت نستعلیق  و سایز بزرگ نوشته شده  و در قسمت تکیه گاه صندلی های ردیف اول نصب گردیده بود.

211120131112

صندلی هایی که جای معاون پژوهشی وزارت علوم، استاندار، شهردار، نمایندگان مجلس را مشخص می نمود.

صاحبان صندلی ها توسط دبیر اجرایی همایش مهندس حامد کبودوند به جایگاهشان راهنمایی می شدند؛ این در حالی بود که برخی از صندلی ها تا پایان مراسم خالی ماندند که مهترین آن ها صندلی استاندار محترم بود و نمایندگان مجلس.

البته شهردار قزوین و آقای فرخ زاد عضو محترم شورای شهر و معاون استاندار حضور یافتند، اما هر صندلی در انتظار صاحب خودش بود.

211120131115

خالی ماندن صندلی برخی از مسئولین زبان دبیر همایش یعنی دکتر رجب پور را نیز به گلایه گشود.
وی دلیل این مسئله را همزمانی این برنامه با مراسم آزاد سازی سوسنگرد اعلام کرد و ضمن ناراحتی از اولویت ندادن صاحبان صندلی های خالی به این همایش، ادامه داد که امروز جبهه ی جنگ، جبهه ی دانش و فناوری است.

211120131132

امروز جهاد علمی، تداوم راه جهاد در دفاع مقدس است و اگر براستی بخواهیم راه شهیدان را ادامه دهیم می بایست از سنگرداران جهاد علمی حمایت نماییم.

ادامه ی راه شهیدان دیروز با حمایت از سربازان و افسران جهاد علمی میسر است، یعنی کسانی که در صبح 30 ام آبان ماه 1392 از سراسر کشور در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری امام خمینی(ره ) جمع شده بودند و دلشان از نیامدن صاحبان صندلی های خالی رنجید، صندلی هایی که در مراسمی دیگر پر گردیده بودند.

(13)

یک جا یاد شهدا بود و جای دیگر تداوم راه شهدا؛ هر دو در یک مسیر اما یکی یاد گذشته و دیگری به سوی آینده.

مسلما همزمانی این دو برنامه ی ملی جای تامل داشت و در آینده می بایست تمهیداتی اندیشیده شود تا چنین تقارنی پیش نیاید و اگر هم حادث شد، اولویت با آینده ای باشد که تداوم راه گذشته است.

(21)

مادامی که نگاه مسئولین و سیاستمداران به جهاد علمی از الویت برخوردار نباشد، تداوم شعار مرگ بر آمریکا تنها بر گرده ی ایمانیات و اعتقادات انقلابی باقی خواهد ماند و مقاومت اقتصادی  در تحریم ها جای خود را به رضیافت اقتصادی خواهد داد؛ مقاومت اقتصادی ای که به فرموده رهبری شرکت های دانش بنیان در آن سهم بسزایی دارند و امروز 30 آبان ماه  نمایندگانشان از سراسر کشور در انتظار استاندار محترم و نمایندگان مجلس ماندند.

211120131130

در کنار درب تمامی شرکت های دانش بنیان در راهروی منتهی به سالن همایش این حدیث امام علی علیه السلام نقش بسته بود: العلم سلطان.
علم قدرت است.
قدرتی که می تواند مقتدرانه پشتیبان تداوم شعار مرگ بر آمریکا باشد.

و چشم های شهیدان جهاد علمی نیز بر فراز دیوار سالن همایش به درب منتظرانه دوخته شده بود.
.
.

211120131110

انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان