۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین گودرزی; خطرناک‌ترین مسئله برای ورزشکاران المپیکی حاشیه است
کد خبر: ۱۵۷۴۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۰ ساعت: ۱۲:۵۷ ↗ لینک کوتاه

وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بازدید کرد

گودرزی; خطرناک‌ترین مسئله برای ورزشکاران المپیکی حاشیه است

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان امروز (سه شنبه) از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بازدید کرد.

گودرزی; خطرناک‌ترین مسئله برای ورزشکاران المپیکی حاشیه است
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در محل برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از تمرینات ملی‌پوشان بازدید کرد.

گودرزی پس از بازدید تمرینات تیم ملی و صحبت با اعضا و کادر فنی این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: آرزو می‌کنم امسال برای شما سال خوب و پربار و موفقیت آمیزی باشد.

وی افزود: من به برخی از افراد گفته‌ام تا زمانی که ما تمرینات سخت شما را انجام ندهیم نمی‌توانیم سختی‌ها را درک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: خداروشکر مسئولین فدراسیون وزنه برداری برای رفع مشکلات تیم ملی اقدامات لازم را انجام داده است و وزنه برداران بدانند چیزی که برای ورزشکاران المپیکی خطرناک است حاشیه است. این مسئله باعث می‌شود تمرکز از بین برود و در این میان ورزشکاران بزرگترین لطمه را می‌بینند. بر روی کاری که انجام می‌دهید تمرکز کامل داشته باشید.

گودرزی خاطرنشان کرد: شاهد این هستیم که خوشبختانه بهداد سلیمی به تمرینات خود بازگشته است و امیدوارم بتواند موفقیت قبلی خود را در المپیک ریو نیز تکرار کند.

ایشان در پایان در خصوص دستور رئیس جمهور برای حمایت از رشته‌های المپیکی گفت: آن چیزی که رئیس جمهور دستور داده محقق خواهد شد و چیزی که مطلوب ورزشکاران است تحقق پیدا می‌کند. فدراسیون‌ها براساس تفاهم‌نامه‌ای که امضا کرده‌اند کار خود را عملی می‌کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان