۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رسالت خبری صبح قزوین در ترویج فعالیت‌های انقلابی و شعائر الهی در استان ارزشمند است
کد خبر: ۱۵۷۲۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۹ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در دیدار اعضای هیئت تحریریه صبح قزوین:

رسالت خبری صبح قزوین در ترویج فعالیت‌های انقلابی و شعائر الهی در استان ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در دیدار اعضای هیئت تحریریه صبح قزوین ضمن تاکید بر مثمرثمر بودن اصحاب رسانه در راستای انعکاس فعالیت‌های دینی و انقلابی، گفت: رسالت خبری صبح قزوین در ترویج فعالیت‌های انقلابی و شعائر الهی در استان ارزشمند است.

رسالت خبری صبح قزوین در ترویج فعالیت‌های انقلابی و شعائر الهی در استان ارزشمند است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اعضای هیئت تحریریه پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین به مناسبت سال جدید و دیدار نوروزی خدمت آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان رسیدند و از بیانات وی استفاده کردند.

در این دیدار آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین با تبریک سال جدید اظهار کرد: امیدوارم سال جدید تحقق دعای اللهم غیر حالنا و حسن حالک برای همه ما باشد.

وی افزود: امیدوارم سال جدید پربرکت برای همه اقشار مردم باشد و برای شما اصحاب رسانه این برکت در تحولات کار اطلاع رسانه‌ای دیده شود.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: در فضای کاری رسانه ای باید تعظیم شعائر الهی دیده شود امروز مطبوعات و رسانه‌های الکترونیکی وجود دارد که به دنبال این هدف نیستند.

وی ادامه داد: برای نمونه هیچ همایش مردمی در استان وجود ندارد که همچون نمازجمعه بتواند بدون هیچ دعوتی این میزان جمعیت را هرهفته در مسجد جمع کند اما برخی از رسانه ها تمایلی به نشان دادن این عظمت حضور دینی مردم ندارند.

عابدینی اضافه کرد: اگر رسانه ای به دنبال برجسته کردن شعائر الهی و کارهای جهادی و انقلابی است باید در استان جستجو کرده و مصداق های این موارد را پیدا کرده و اطلاع رسانی کند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در راستای انعکاس فعالیت‌های دینی و انقلابی نیروهای مردمی بسیار مثمرثمر هستند برای نمونه هم اکنون مسجد ولایت قزوین فعالیت های فرهنگی خوبی دارد که با اطلاع رسانی ان می توان زمینه فعال شدن مساجد دیگر را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: باید در دل انسانها تقوا جا داشته باشد تا بتوانند به سمت کار انقلابی کردن و برجسته کردن شعائر الهی قدم بردارند.

وی ادامه داد: تقوا از عبادت برمی خیزد و عبادت هم ریشه در عقیده انسانها دارد و این افراد با عبادت حکیمانه انگیزه کار انقلابی پیدا می کنند، اما عده ای با داشتن ضعف در این زمینه انگیزه حمایت از فعالیت های دینی را ندارند.

عابدینی با بیان اینکه جایگاه رسانه صبح قزوین در حمایت از فعالیت های انقلابی ارزشمند است، گفت: تیم خبری سایت تحلیلی خبری صبح قزوین به دنبال برجسته کردن شعائر الهی است.

وی تصریح کرد: عده ای نه تنها انگیزه برجسته کردن شعائر دینی را ندارند بلکه انگیزه تحقیر آن را دارند لذا تمام بروز و ظهور فعالیت رسانه ای این افراد ترویج و تشویق بدی ها و تحقیر خوبی هاست.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: ما اخبار مهم و غیر مهم داریم که باید با اولویت گذاری این موارد فرهنگ درست دینی و انقلابی را به صورت خبر در اختیار مردم قرار دهیم باید به این فکر کنیم که پس از مرگ ما کدام اخبار عامل نجاتمان است و روشن کننده قبر ما خواهد بود.

وی در پایان ابراز کرد: سعی اهالی رسانه باید این باشد که وقت مردم را با اخبار غیرواقعی و بی ارزش تلف نکنند زیرا باید پاسخگوی همه این موارد باشند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان