۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش ۵۰ درصدی پروازهای عتبات عالیات فرودگاه کرمان
کد خبر: ۱۵۷۰۰۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

افزایش ۵۰ درصدی پروازهای عتبات عالیات فرودگاه کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از افزایش ۵۰ درصدی پروازها و ۳۶ درصدی در تعداد مسافرین عتبات عالیات فرودگاه بین‌المللی کرمان از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۷ اسفندماه خبر داد.

افزایش ۵۰ درصدی پروازهای عتبات عالیات فرودگاه کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از افزایش 50 درصدی پروازها و 36 درصدی در تعداد مسافرین عتبات عالیات فرودگاه بین‌المللی کرمان از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته تا 7 اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه کویر، «محمد نخعی» با اشاره به فعالیت حوزه پروازی فرودگاه‌های استان خصوصاً فرودگاه بین‌المللی مرکز استان گفت: از تاریخ ٢٥اسفندماه سال 93 الی 7 فروردین ماه سال 94، 10 پرواز عتبات عالیات با جابجایی 29 هزار و 600 نفر صورت گرفت که در همین مدت مشابه در سال جاری، 20 پرواز با 37 هزار 590 جابجایی مسافر انجام شد.

وی با اشاره افزایش 50 درصدی پروازها و 36 درصدی در تعداد مسافرین عتبات عالیات فرودگاه بین المللی کرمان در مدت مشابه افزود: هم‌چنین میزان افزایش بار در این مدت نیز 32 درصد بود.

نخعی از ورود 2 شرکت بین‌المللی و یک شرکت داخلی در حوزه پرواز عتبات به فرودگاه بین‌المللی کرمان خبر داد و گفت: در بازه زمانی قبل و بعد از سال نو پروازهای جدید این فرودگاه شامل شرکت‌های العراقی، فلای بغداد و تابان است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان